Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 February 2012

satu perjalanan #7

Assalamualaikum dan salam sejahtera

"nak tak nak, cepat atau lambat kamu tetap kena fikirkannya"

"jangan lagi sebulan nak kenduri baru kamu bagitau, blh pengsan orang dibuatnya"

"kena la fikir dah, nak buat tema warna apa, boleh cari barang sikit-sikit dari sekarang nanti tak ada la kelam kelibut"

"nak sewa khemah, beli barang kering, menu apa nak dimasak, kakak nak plan cuti, bla .. bla.. bla... "

itu semua kata-kata mama


ambik bantal tutup muka tutup telinga

"mama, bukan ya tak nak fikir lagi, tapi nanti la baru fikir" :p 

faham hati dan naluri seorang mama yang selalu risau fikirkan sesuatu yang bakal jadi nanti, tapi....

8 comments:

juicy X said...

I WANT MOREEEEE NK TGK HANTARANSSS

لين Si Pipi Merah said...

tapi apa cheq...?? doa kami kat sini sentiasa mendoakan buat kiera..
hati mak mana tak risau... tp hati tuan punya badan Allah saje yg tahu..
kan3 :P

lieynanilaz said...

nak kawin dah yerr...mama risau banyak benda nak pk...

aDisH.sHidA said...

betul tu kiera...apa yang mama kata...tapi apa pun kena bermula dah dr skrg..kalau xnak kelam kabut nanti..dah tu kamu jauh dr family...susah lak bincang beli apa barang semua....

jgn risau2 sangat ye...

H.J said...

mama tak sabar dah tu..haha

Suhaili Sarif said...

haha sama la dengan akak
mak abah yg bsg2..
akak rileks je lg.hehe

kiera'sakura said...

Jusiza :: xmo bg tgk.. hahahaha :p

Lin :: trima kasih lin, itulah tuan pnye bdan dh serabut nk fikir.. huhu

lienanilaz :: itulah ekceli risau bila mam pk byk sebenarnye...

Kak Shida :: insyaAllah kak, kira mula ckit2 ;)

HJ :: aku pn x sabar.. tettttt~~~ :p

Kak Elly :: hihihi, ekceli ble dgar diorg dh mula bsing mkin serabut tue..hihihi

kay_are said...

semoga segalanya berjalan lancar! nasi minyak satu!!

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...