Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

19 February 2012

Kesayangan saya

Assalamualaikum semua

tengah menghitung hari nak balik Ipoh khamis nie..
ada kesayangan baru lahir
Afiq Danial


lahir 16 Februari 2012
berat 2.6 kilogram

buat masa nie gambar tue jer yang ada, tunggu achik balik khamis nie siap Afiq achik kerjakan...

mesti wangi bau die..
tak sabar nak gesel-geselkan pipi kat pipi die..
nak lagakan idung dengan idung si kecik nie..
nak.. nak macam-macam lagi lah...

**pakcik!! bila nak lawat saya? -mesej from Afiq- :p

13 comments:

aDisH.sHidA said...

jom kita sama2 lawat

lieynanilaz said...

ala ala tomei...suka bau bebi...wangi!!..

Ahmad Haziq Azlan said...

merah lagi

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pakcik jawab: tu mesti achik rindu pakcik sama haha

Iffah Afeefah said...

aik aqilke mkciknye punye msj haha

H.J said...

dah lebat dah rambut dia,,ehehe

Rozuan Ismail said...

aqil ke afiq?

kay_are said...

anak sendiri ke anak kakak ke anak sape tu? ape pun.. comel! ^_^

Aretikz said...

Alhamdulillah, lahirnya anak adam di dunia menjadi umat Muhammad..

Sian bayi, kena buli masa kecik, mentang2 dia xdapat protect diri dari kena buat macam2.. hehe.. ^^

fRaMe+LenSeS said...

Buat2 x bc msg tu. :p

kiera'sakura said...

Kak Shida :: jom!!!

Lieynanilaz :: kan wangi jer... :)

Haziq :: a'ah, hihi

GKSB ::xde maknanye..haha

Iffah :: tetttt~~~ lalalalala :p

HJ :: grrrrr

Rozuan :: halamak.. nasib baek tegur..kihkihkih

Kay :: ank kakak.. mekasih :)

Aretikz :: hihihi,,, baby merelakan..hihi :p

Nadzri :: ngada!!! :p

Suhaili Sarif said...

tomeinyaaaaaa afiqqqqq
suka nama afiq :)

pakcik afiq tu da lawat ke blm.hehe

kiera'sakura said...

Kak Elly :: mekasih kak... pakcik tue blm lawat lg...hihihihi

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...