Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

19 February 2012

dia sahabat dia kembar

Assalamualaikum semua

bukak comment pepagi nie nampak comment bawah nie


haisshh syahdu pulak baca komen dak gemok nie.. 
bersahabat dengan Kirin dari KBU.
seseorang yang aku up kan dari rakan menjadi sahabat.
 apa yang istimewanya Kirin hingga menjadi sahabat?

boleh bawak bergaduh, memang fevret kitorang la nie bila dah berjumpa
dalam tengah duduk saja pun blh tetiba bergaduh.
 yang kadang-kadang bukan mulut jer bertekak, tangan kaki pun bergerak sama

sahabat yang menjadi tempat aku meluah perasaan satu ketika dulu tak kira la time tue sedih, marah, geram, sakit hati, sampaikan pernah menangis. tapi yang bestnya dia boleh buat kelakar walau aku nie tengah marah bagai nak rak, menangis sampai nak sembab mata.

kerana bersahabat dengan KSP jugak membuat kan yang lama dulu salah faham erti persahabatan dan cara kami bersahabat. Alhamdulilah Pakcik Imam faham. 

kerana dia sahabat, antara terawal yang tahu perihal aku dan Pakcik Imam. yang menyokong tak kira apa jugak yang aku buat. yang melindungi saat ada yang menganggu. tapi dalam bersahabat, batas pergaulan tetap terjaga. 

Kirin dan Kira kerana itu kami menjadi kembar, juga kerana perangai kami yang seakan sama.. sama gila!! hihi

KSP... aku tetap sahabat dan kembo ko sampai bila-bila. doa aku biarlah kita bersahabat sampai syurga. Amin. terima kasih menjadi sahabat dan kembo aku. dan aku pun rindu kebisingan kita yang dulu. :)

 biarpun ada mulut-mulut yang berbisik dari sahabat boleh menjadi teman tapi nak mintak tolong jangan ada yang nak kenen kan aku dengan sahabat sorang nie sebab aku sendiri dah punya Pakcik Imam dan Ksp sendiri dah punya Cik Lesung Batu. doakan kami menjadi sahabat hingga ke syurga, kerana itu yang sebaiknya.

**akan review Pakcik Imam satu hari nanti, InsyaAllah

11 comments:

Nurul Iman Rosman said...

eh eh, kita baru je buat entry pasal sahabat ni minggu lepas. hehe.

ape2 pon , moge korang berkawan sampai bile-bile ye. amin. :')

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak sabar nk tunggu tokwan tu di review

hehe

aDisH.sHidA said...

syok la depa ada sahabat n kembo...
tp kak lagi syok ramai adik2 hahahahahaa


semoga ukhwah ant kita smua berkekalan

~Kirin Selama Perak~ said...

sumpah wey aku rindu zaman berblog dulu..aku terharu baca entri ini..aku tetap sahabat kau sampai bila2..kalau aku mati sekalipon dalam masa terdekat,aku nak kau teruskan hidup dan bahagia disamping "Tok Imam" kau sbb "Tok Imam" juga kembo aku..aku nak semua sahabat2 aku chill bila bersama aku...May ALLAH bless,kembo!:)

MaiRa QuEeN said...

sahabat selamanya la..huhu

Sunah Sakura said...

:)

tapi kira tak macam kirin pun akak tengok hari tu..#eh

incik hijau said...

rindu my twin...
ksp n kira..:)

kiera'sakura said...

Nurul Iman :: wahh yeke..hihihihi t'kasih mendoakan :)

GKSB :: ngada!! :p

Kak Shida :: kak pn kan ada kembo? :D

KSP ::t'kasih kembo.. klu ko pegi dulu insyaAllah aku mendoakan untuk ko, andai aku yg pegi dlu moga ko pun buat yg sama tuk aku :)

Maira :: yup :)

Kak Sunah :: x gemok cm die ke? x bising cm die? hihihi :p

Angah :: me too :)

kay_are said...

ingat kembar betul2 tadi rupe nye best fren yang betul2 rapat.. semoga persahabatan kekal sampai bile2..

fRaMe+LenSeS said...

Tok imam? Aiyohhhh

kiera'sakura said...

Kay :: hihihi... insyaAllah, t'kasih :)

Nadzri :: miahahahahaha, Tok untuk orang perak merujuk kepada lelaki.. klu kt kedah penang tok untuk perempaun :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...