Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

08 February 2012

Kalau dah jodoh

Assalamualaikum semua
-copy gmbr tanpa kebenaran dari mulut murai- :p 

Alhamdulilah, syukur sangat akhirnya Allah izinkan kira jumpa dengan Kak Sunah, Iffah, Kak Elly, yang memang dah lama sgt nak jumpa, Finaz dan bonus dapat jumpa Along + Rozuan.. terima kasih pada pakcik yang tolong drive...

ekceli perancangan awalnya kira memang tak jadi pergi tapi walau sehebat mana perancangan kita, hebat lagi perancangan Allah kan..    

tak tahu nak gambarkan perasaan hepy mcm mana... yang ada kt tempat kejadian jer tau mcm mana hepy nya kitorang semua..

terima kasih kat semua, sudi menjadi teman kira bukan jer di alam maya, di realiti juga di akhirat hendakNya. Amin. insyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi,, tetiba sedih mcm masa nak balik hari tue T_T

9 comments:

aDisH.sHidA said...

untung la depa

hahhahaa


huhuhu

amal said...

Bestnyaaa dpt jumpa blogger2 :')

Aretikz said...

^^ berjumpa kerana Allah, berpisah kerana Allah ^^

Iffah Afeefah said...

ifa tau akk da bergenang air mate

lau layan mau banjir ikea tu haha

tomatokering :) said...

untunglaaaaaaaaaaa~ :P

rindu aih nak jumpa kak kira lagi :(

kiera'sakura said...

kak shida :: kan untung la org tue xpdt ikut.. hahaha :p

amal :: hihi,, :)

aretikz :: ye betul tue :)

Iffah :: hihihi... itulah tp sedih ttp sedih..hihihi

Erika :: kan.. akak pun rndu nk jmpe kamu T_T

Suhaili Sarif said...

syukur alhamdulillah dpt jumpa kira
suka sangattttt

Obat Tradisional Gondok said...

kalau ta jodoh takan kemana......

kiera'sakura said...

Kak Elly :: kan.. Alhamdulilah,, dapat jugak..hihihi

OTG :: insyaAllah :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...