Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 June 2012

Pindah + jenjalan dengan kesayangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

 
Alhamdulilah selesai dah proses pindah rumah. sangat penat sampai tak terkata penatnya. rumah tue bising dengan suara kami bertiga yang sibok cari barang yang duduk merata tempat. akhirnya tiga-tiga terlentang tidur sampai tak berbunyi. jalan nak masuk kerumah memang teruk berlubang sana sini, dalam hati abis la aligment Nurul Iman saya tapi rasa seronok duduk sini. rumah pun owner dia jaga elok siap tolong cuci sebelum kami masuk. Alhamdulilah moga keseronokan nie berpanjangan Amin.

petang jumaat Pakcik Imam saya datang, yeayyyy boleh buli dia. boleh buli mintak drill kat semua tempat yang saya nak drill. hihihi :p yang bestnya boleh sembang dengan kakak saya, conquer hp dia sembang dengan kakak saya tue akhirnya dia dengki pegi simbah saya dengan air. sabar jela pakcik sorang nie. thanks pakcik merajinkan diri mai sini, saya hargai ;) ohh ye tertunai hasrat osmate saya yang sorang tue nak sangat jumpa awak...


jumaat malam tue mama dan adik saya sampai sini, sabtu tengahari papa along dan anak-anak saya pula yang sampai.. wahhh syahdunye mereka mai semata-mata nak teman saya pindah rumah walaupun tak ada apa yang diorang boleh tolong sebab semua kami dah kemas tapi tolong teman pun boleh la.. saya hargai ;)


ahad saya decide bawak diorang jenjalan kat penang, berpicnic dan dah siap bawak dapur kecik saya tue lagi, akhirnya saya lupa bawak gas dia, nasib lah ada makanan yang dah siap masak. =.=' *gambar xde kena mengena dgn tong gas* :p


haaa yang tue anak saya yang sulong. dia bukan boleh tengok laut mesti dia sibuk nak mengutip kulit kerang siput tue. sampai je terus dia turun ke bawah.


apa-apa pun bahagia bila boleh tengok senyuman kegembiraan yang tersayang walaupun saya dalam keadaan yang letih teramat sangat ;) Alhamdulilah 

7 comments:

Lydia Miza said...

tq sudi berbual ngan akak ye syg...haah kan ada prg tu simbah adik ngan air..kikiki. dia jeles letuw.

dik lupa bw tong gas?haha...pulak dah!tp mesti hepi kan?.oo dah besar dah anak sulung achik ye

Unknown said...

alahai snoknye

#jeles

Zai Zamree said...

rajin pakcik Imam tu kan?

Unknown said...

awak bahagia, saya sukew..

H Y D E said...

pakcik imam ni bagus :)

kay_are said...

best gile aku tengok ko pindah umah.. meriah sangat! aku pindah umah baru2 ni pun sorang2 je.. takde sape datang tolong.. even sekarang pun famili aku taktau umah sewa baru aku katne..

CikUna said...

huhu.. last merasa duduk rumah sewa pun last year tempat kerja lama punya hostel.. pastu Ibu sanggup suruh Una berulang je dari menyewa yang sangat mahal itu.. eyh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...