Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 February 2014

Iklan : Susu Kambing & Baju Adidas

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Baju Adidas : SOLD OUT | SOLD OUT | SOLD OUT

baju adidas sepasang untuk kanak-kanak berumur 3 tahun je yang masih available. kaler pink dah habis semua. sepasang RM30. kalau berminat boleh wassap saya di 019-4942450

Karihome Formula Milk : SOLD OUT | SOLD OUT | SOLD OUT


dan susu kambing jenama Karihome untuk bayi 0-6 bulan untuk dijual berharga RM45. harga asal RM50. juga kalau berminat boleh wassap saya ditalian yang sama.

 yang sebenarnya susu kambing tue beli untuk Fateh Uwais. bagi pun diwaktu2 kecemasan je, kes kalau tak cukup susu pam yang saya bekalkan kat pengasuh Fateh Uwais. masa awal-awal dia nak minum susu tue, habis licin sampai tinggal buih je. disebabkan ummi abi nie nak bagi susu terbaik selepas susu ibu jadinya kami pun beli dua tin sesiap sebab susu nie kat alor setar takde. tapi tak sampai setengah pun susu kambing yang tin pertama, dia dah takmau minum susu tue. huwaaaaaa terus kecewa. dah dia taknak takkan nak paksa jugak kan. terpaksa la tukar susu jenama lain untuk dijadikan spare waktu kecemasan. 

jadi atas alasan tue la saya nak jual tin kedua yang tak bukak lagi tue. tarikh luput lambat lagi. kalau takde sape nak beli ummi ke yang kena minum susu nie? hukhukhuk ;(

4 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

ummi minum pn nnti salur ke uwais jugak kan hahahha

Nurul Asyikin said...

Salam..sis beli kt mna susu ni? Jenuh cari kt as ni.. sis nk jual brapa tm?

hainom OKje said...

Cantik baju Adidas tu....biru pun ok gak apa.....tp malangnya tak de anak dah hehe...

Kira Sakura said...

Nurul Asyikin.

saya jual RM45 boleh wassap atau mesej kat 019-4942450 nanti kita bincang.

nak contact awak tapi tatau mcm mana

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...