Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

17 February 2014

Ngorat Abi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


haaaaa gitu la dia setiap kali abi dia yang drive kat sebelah. port kesukaan Fateh Uwais sekarang nie tengah-tengah antara kami berdua. montot kat ummi, kaki kat abi. hamboiiiiii anak adil sangat kan


selalu duk panjat-panjat abi. dapat peluk tangan dengan dada abi pun dah cukup. dapat sekejap pun jadi. asalkan abi layan. kalau tidak selagi tue la duk memanjat. rindu letewwwww. manja ikut perangai sape ntahhhhh :p kalau dapat stereng tue kat dia, lagi la hati dia berbunga-bunga suka.


kalau dulu pandai intai cak-cak je dengan abi. makin besar makin banyak keletah dia yang mencuit hati. ummi abi sayang awak keketat yayang kecik. 

7 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

mesti time preggy ummi manja kannn

inche hlovate said...

kak kenpa comel sgt uwais ni gggrrr putih

PearlVelvet SueQys said...

salam kenal, singgah & follow sini

Z@i Z@mR33 said...

Rindu sgt2 dgn abi tu...lama2 skali jmpa kn?

QasehnyaRania said...

ikut perangai ummi kot. hihi

Kesuma Angsana said...

hehehe comel sungguh ni !

aTieYusof Family said...

Anak abi betul2....:)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...