Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

20 May 2014

Tak Jadi Bubble

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

 bos kecik hati banyak senang, abi jaga hari ahad

dah dua kali plan dengan Mummy GKSB nak deting keluarga kat Taman Jubli Emas Alor Setar. yang pertama dulu gagal pasal mummy nak balik perlis. plan semalam gagal jugak pasal hujan petang tue. keluar ofis dah berhenti hujan tapi sampai je kat depan taman jubli, hujan rintik-rintik turun balik. abi tak bagi bawak anak keluar.

Mummy Gk call kata hujan. ajak tukar tempat deting. iols nie kalau nak lepak kedai makan memang la mati kutu. bukan sebab ape, sebab nya tatau nak ajak orang makan kat mana. nak ajak tempat selalu makan, nun kat kuala kedah sana. kesian pulak ke diorang nak patah balik rumah nanti kata suami.

 anak bukan reti duduk diam nak bergambar, sibuk kejar botol air mineral dia =.=

Mummy ajak ke Ketiow Goreng Iman. ok lah jom lah kita ke sana kata suami. sampai je tengok Mummy dengan Abah Fateh Uwais pun baru sampai. sebelum sampai tue anak kemain eksaited. sembang sakan dalam kereta, jerit-jerit lagi tue. turun kereta masih dengan senyuman yang manis. tapi bila Mummy unjuk tangan nak ambik dia, terus pusing peluk ummi. aduhaiiii anak.

sembang lepak santai keluarga kecik kami je sebenarnya. Mummy rindu ke anak letewwww. ummi nie mesti dia tak rindu ermm ermm ermmm :p dalam kedai pun bila perot dah kenyang kemain Fateh Uwais jerit-jerit, kesian Kak Putri (adik GK), pekak telinga katanya hahaha. Uwais kalau jerit memang bengang rasa telinga. rasa nak geget je mulut dia tue kihkihkih :p


terima kasih MummyGK dan Abah Azrul sudi sayang Fateh Uwais ummi abi nie. ummi tak mintak pun orang belikan Fateh Uwais macam-macam hadiah. cukup sayang dan doa untuk dia. moga ukhwah kita berpanjangan hingga syurga. Mummy Gk cop Uwais jadi menantu katanya. pitam~~~~~~

moga impian Mummy untuk tak hidup pjj lagi dipermudah Allah amin. nanti insyaAllah kita jumpa lagi ek. terima kasih belanja makan. ummi sombong makan roti arab je. sudahnya tengah malam gigit roti keping coklat kismis. abi bangun terkejut tengok ummi menguyah. tanya ummi buat ape tue? tau la mamai pun tapi tak kan tak perasan kita tengah makan. abi nie :p 

*****
 PEMBETULAN


tq Putri untuk pencerahan dan pembetulan. kalau entry semalam saya ada kata sekiranya lewat buat Mykid anak selepas 14 hari kena datang ke hospital semula untuk ambik rujukan. Putri dah bagi pencerahan kat atas tue. sebenarnya misi dekat hospital yang cakap macam tue kat saya. mungkin dia saja nak gempar kami suami isteri supaya tak leka dan cuai bab pendaftaran anak nie. tq misi!!! :D

9 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

bleum pilih nama ank lagi...kira dulu pilih ikut buku mana?akk dok cari buku tp majoriti tak byk pilihan nama

Z@i Z@mR33 said...

amboi...bkn main lg dia peluk botol mineral dia.tkut org ambik ke?

errr...kiranya yg xda mykid ni leh buat dh ke cmna ek?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

olololo menantu mummy hahahaha

=P

aTieYusof Family said...

seronok nya jumpa geng2 blogger tu..mesti byk cerita.. amboii bos kecik yg senang hati tu sangat lah comell..hihi
TQ Putri sbb bagi pencerahan tu kan..:)

idzwa kamaruddin said...

fateh uwais maintain comellll :)

Kesuma Angsana said...

seronoklah uwais yer... bagusnyer ada yng sudi bg pencerahan cam ni yer !

Kakzakie said...

Tapi biasa org dpt baby dah teruja nak buat MyKid jarang yg bertangguh..

juicy X said...

Putri tu komen apa x blh bca, pkai fon x nmpk huuu

tp setahu kmi klo lbh 14 hri kna bayaq la.tu ja...heee

neesa_jun said...

amin..doakan kiera x pjj dh...huhu...neesa yg pjj time pntang pun dh rasa xbest..apa lg yg lama2 kna pjj

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...