Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 September 2011

Kenapa? Mengapa?

Assalamualaikum semua...

selalu persoalan : kenapa jadi macam tue? mengapa jadi macam nie? kenapa mesti aku yang ditimpa masalah? kenapa semua nie mesti jadi kat aku? mengapa mesti aku jer? kenapa orang lain dapat aku x dapat?
mungkin jawapan kat bawah nie boleh merungkai persoalan kita tue...

 KITA SENTIASA LAYAK DIUJI
KERANA KITA ADALAH HAMBA
JUSTERU HANCURKANLAH RASA MEMILIKI

peringatan untuk kira sendiri dan semua..
yang baik dari Allah , yang buruk dari kira sendiri



** seorang motivator tetap memerlukan motivator lain untuk memberi motivasi padanya...terima kasih encik imam =)

5 comments:

Unknown said...

kita hamba ingt tu

Sunah Sakura said...

sesungguhnya Allah sedang berbicara denganmu..

Hafizin Jamil said...

sama sama kiera sakura..

fRaMe+LenSeS said...

Hamba ja kita ni kan?

Kira Sakura said...

Jiji :-

insyaAllah aku patri ingatan tue dlm hati dlm otak..

kak Sunah :-

ye betoi tue kak

HJ :-

:p

Nadzri :-

ye betoi2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...