Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

05 September 2011

Si Kecik



Assalamualaikum

entry kejelesan... jeles tengok orang ade baby sendiri dah.. T.T
yang nie.. baby boy... 
nama : Zaim
lahir : bulan ramadhan tapi x ingat tarikh die..
memanggil : KAK YA sebab zaim nie anak mak sedara kira...
sangat geram pipi die.. nasib baik x tergigit ritu ..hihihi


yang nie pulak baby girl
nama : Nur Damea Medeena
lahir : 2 september 2011
memanggil : ACHIK, anak hosmate kira
sebijik muka mak die, debab nie , 3.45kg.. bakal digomoi dengan sepuasnya bila jumpa nanti... hihihi


baby girl jugak
nama : Nur Aleesya Hana
lahir : 3 september 2011
memanggil : MAMA KIRA, anak sahabat baik
sampai jer sepital, dengar die riyau dari jauh lg.. hihi.. mulut die sgt comel.. blh la noh panggil mama kira.. nak dapat anak sendiri xtau bila lagi... hikhikhik

..............................................................................................................

mendoakan semoga mereka semua menjadi anak yang soleh solehah.. 
mengabdikan diri pada Yang Maha Esa
mendoakan kesejahteraan ibu ayah, menjadi penyejuk mata dan hati buat kesemua insan yang menyayangi mereka...

sayang Zaim, Mea and Hana ketat-ketat....

5 comments:

JIJI YU said...

tetiba rasa nak beranak

fRaMe+LenSeS said...

amin.. :D

p tawen kaih la macik.. :P

shida anwar said...

amin..

p tawen kaih la makcik ngan pakcik kat ataih yg suh tawen tu...agagaga

kiera'sakura said...

Jiji :-

erkkkk klu ko beranak aku jadi seram..hihihi

Nadzri & Kak Shida :-

kene tunggu org masuk minang la bru blh kawen... weeeee~~ :p

Ruzzezanie said...

nor aleesya hana tu anak mira ke? ase mcmam ye..sebab nampak mcm mirip2 je.. 3 3 comel!!! aku gerammmmm

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...