Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

12 September 2011

Saya Sayang Awak Awak

Assalamualaikum

tergelak sat bila teringat perangai sahabat kira yang dua orang tue...
alkisah die; kira and sorang tue dah boleh jadi kawan, kalau sebelum nie x boleh nak dekat mesti nak berkelai jer... Alhamdulilah persaudaraan kami berdua dah pulih kembali....

sahabat kira yang bernama S nie datang la jumpa kira, ternampak la kira dan sorang tue dah boleh bergurau macam biasa,,, terus die keluar ayat macam nie
"awak jangan!!!!, kalau pun satu hari nanti awak kesunyian, awak jangan gatal-gatal patah balik"

lepas tue kira pegi la jumpa sahabat yang sorang lagi bernama M... cerita la pulak kat die....

"saya pown marah ok kalau awak nak patah balik"

hahahahahahaha... 
gelak jer kat sahabat dua orang tue..
gaya marah tue macam kira nak buat jer macam apa yang diorang fikir tue , tapi pape pown kira tau diorang sayangkan kira, diorang sentiasa fikirkan kebahagiaan kira dan diorang tak nak tengok air mata kira lagi dan sesungguhnya kira sayangkan awak dan awak, saya mendoakan kebahagiaan untuk awak berdua hingga akhirat sana...

sedang menunggu hari yang sesuai nak meluangkan masa dengan sahabat dua orang tue, menunaikan harapan nak mendaki gunung!!!!! weeeeee~~ :D semoga impian kita bertiga tercapai hendakNya.. amin....

pssssstttt : mereka tumpang gembira bila melihat kebahagian kira bersama si dia sekarang nie... terima kasih awak berdua kerana mendoakan saya.. :D

3 comments:

H.J said...

untungla ada sahabat macam tu

Ruzzezanie said...

aku pun doakan jugak ko dgn 'dia'...nak makan nasi minyak korang. semoga panjang jodoh korang. amin~~

torazmaih said...

alhamdulillah...awak ad shbt2 mcm 2....smoga persahbatan e2 kekal dalam redha Illahi......

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...