Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 April 2014

Bila Dengan Abi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

 hello!!! saya lah anak manja abi itu~~~~

budak kecik nie kalau ada abi dia memang sombong sikit dengan ummi. sabtu lepas abi dia cuti. bangun tido tengok muka abi dulu. ummi sibuk buat kerja kat bawah. agaknya dia bangun dah lama, abi sakan tido lagi. dikoreknya mata, mulut, muka abi. sampai abi bangun. selalu itulah strategi dia. hahahaha gud job anak :p


petang semalam sambil lepak santai. bagitau Fateh Uwais suruh kiss abi. "baby cepat pergi cium abi tue, suruh abi bangun" lelaju menapak datang dekat abi dia yang tengah kelesuan tido, habis tinggal segala mainan, bola yang ada kat tangan. sikit lagi je jarak nak sampai kat abi, toleh tengok saya sambil senyum. panjat abi. korek muka abi, korek telinga!!! hahahahaha

bila abi tinggalkan dia, keluar main futsal. sepanjang petang tue moody. merap banyak dari main. bagi susu tak kena. masuk buai tak kena. padahal ngantuk sampai duduk pun terhegeh jatuh. sudahnya saya kepit dia sambil merap bagi susu sampai tido. legaaaaaa

 memanja celah ketiak abi, takmau gerak-gerak dah =.=

abi balik je, dia pun jaga. elok je main gelak ngekek dengan abi. aikkkkk habis tue tadi tue????? grrrrrr sabo aje la. dan lagi satu dia x jeles pun kalau ummi peluk abi. tapi dengki bila abi peluk ummi. ape nie baby???????? adoyaiiiiii :p 

6 comments:

Z@i Z@mR33 said...

mcm aqil.klau abh ada kemain eksyen dgn mama dia.klau tgh tdo abh blk ja msti dia jg.mcm leh knai ja bau abh dia tu

MR & MRS MAKMUM said...

tak padan ngan tecikkkk...hahahahha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

faktor jarang2 jumpa tu yg jadikan uwais lebih manja kat abi dia tu..

alahai anak....

Kesuma Angsana said...

amboi mmg anak manja abi betullah si keecik ni yer !

QasehnyaRania said...

hahaha.jeles erkkk baby..
nmpak sgt ni mja dgn abi ye :)

aTieYusof Family said...

haha... comell gile Pic yg 1st tu Kira..muncung ke tu Fateh?? hehe..
alo..lo..lo..betul2 manja dgn abi erk...

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...