Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 April 2014

Kuat Mengusik Jugak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

ummi dengan abi Fateh Uwais memang kuat mengusik. bila si baby kecik dah makin cerdik, lagi kuat ummi dengan abi mengusik. seronok bila tengok muka dengki dia tue. hihihihi

tapi si baby tue pun kuat mengusik jugak. isnin lepas abi balik sini, teman ummi dengan baby. bila nampak abi baring tak pakai baju dia laju-laju datang. saya pun saja la tunjuk-tunjuk aset kat dada abi. terus nampak dia senyum. dia memang pantang kalau nampak aset tue terbukak. saja saya diam tak bagitau abi dia. 

terus lelaju dia datang, bukak mulut. nak hisap aset abi tue. hahahahahaha. tapi sebab abi mula perasan, terus abi lari. pandai pulak tue kejar-kejar abi. panjat badan abi tak bagi abi lari. bila abi lari turun bawah katil terus terjenguk-jenguk kat bawah. sambil gelak-gelak. bila ummi kata "yeayyy kita menang" lagi kuat mengekek. hihihihi alahai comelnya perangai awak sayang.

 
insyaAllah ummi dengan abi akan usaha sehabis mungkin demi keluarga kecik kita nie. rabbi yassir wala tu'assir.

13 comments:

Z@i Z@mR33 said...

amboi...dh pndai dh dia

:: idzwa :: said...

iskk..suka la...sweet sgt..

gambar last lagi sweet :)

Kakzakie said...

Robbitammin bil Khairil Amin...

Memang best main tika usia macam ini. Gomol-gomol pun syok. Pipi dia tu lagilah best kan:)

Fiza Rahman said...

Dah pandai nak bergurau yer. Bijak ☺

juicy X said...

Amet jgn hrp nk bg abi dia pegang!geli katanya haha!
umar dok main yg tokwan.hisap xmau lps kahkah

Kesuma Angsana said...

samalah dgn KA waktu anak2 baby2 dulu suka sgt usik & sakat diarong hehehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

amboi uwais... hahahahaha

MR & MRS MAKMUM said...

abeh semua yg ada aset kalo dia nmpk mesti kena punya hahahah adoi !!

QasehnyaRania said...

tgh membayangkan situasi uwais kejar mengejar .hihi.mesti lucu kan :)

aTieYusof Family said...

hehhee...manja Fateh ni kan.. nampak Abi mmg tak boleh nak renggang kan..InsyaAllah Kira, moga nti korang dpt duduk sekali ye...amin! :)

Mummy LiYzA ^^, said...

hee..tuh baru ngusik sket je kan uwais kan~tggu la 2,3bln nati lg byk akai nk ngusik..hehe,to ummi plz beware!!

Hafizin Jamil said...

Tiru muka ayah dia ni baby..

نورعيم said...

Ciksu nak geget pipi awak boleh tak? Grrr!

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...