Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

14 November 2011

Masalah Aku

Assalamualaikum semua

adehhhh tak reti nak mula intro mcm mana..

kira tak makan ikan keli sebab kesian kat die kene ketok sebelum dijual..
kalau ikan-ikan selain keli tue lain la die mmg dah sedia kejang tak bergerak kt atas meja tue...tinggal nak pilih dan bayar sahaja... 

kira tak boleh makan ayam yang papa sembelih sebab kesian kepala die kena kerat,,,dah tue nak siat-siat bulu die lagi, terasa macam kira yang disiat-siat.. lain la yg jual kt tesco ke pasar tue ke mmg dah sedia togel...tinggal nak potong 14 ke 18 je..tak pown bila papa sembelih kira tak tengok yang tue makan sampai kenyang....

masa papa buat korban tuk kira taun lepas, kalau boleh tak nak tengok lembu tue kena sembelih tapi mama kata kena jugak tengok... mama dok belakang kira, jenuh duk ulang "jangan kesian jangan kesian" "die redha kene sembelih tue"... lepas je diorang sembelih terus pusing belakang, kang kalau terkesian kempunan pulak tak dapat makan sup tulang..

kakak selalu bawak renab yang pak mentua die sembelih... dan kira tak sentuh renab tue sebab renab tue diorang bela belakang umah, still terbayang renab tue tengah cagut2 makanan die... T_T

 iklan jap.. teringin nak makan nie...

tue la antara masalah-masalah kira... bukan memilih tak makan tue tak makan nie tapi yang selebihnya sebab kesian... 

sakit ati dengan sorang makhluk nie bila die kata kira mengada2 memilih makan....tampo bebanyak kali baru tau...


** incik imam tak pernah kata ngada-ngada :)

3 comments:

Iffah Afeefah said...

takley tgk

tu je penyelesaiannye kak

Lelaki Ini said...

hahaha
ade juga ek mslh macam nieyh
hehehe
tak payah makan la..
senang
heheheh

shida anwar said...

kan..baiknya en.imam kerana memahami..

*eh apesal komen yg hat tulisan kecik*

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...