Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

28 November 2011

mereka

Assalamualaikum semua...

anak mama papa balik kg mcm2 ektibiti yg blh buat...

situasi 1

kira :: mama yg nie kenapa warna mcm nie? yg tue kenapa bentuk mcm tue? kenapa kena hancurkan dulu? kenapa tak telan terus jer? kenapa? kenapa? dan kenapa?

mama :: ishhh tercekik aku nak telan ubat dgn budak sorang nie...

situasi 2

kira :: papa cantik tak ya pakai baju nie? papa comey tak ya nie? (smbl kelip2 mata depan papa)

papa :: (smbil tergelak2) aku nak kire duit pown tak senang budak nie, (ntah dah kali ke bpe duit tue papa kire)

...........

entah la mungkin sebab kakak2 dah kawen, abg dengan adik selalu keluar tak da kt rumah, jadinya bila kira balik jadi manja terlebih..mungkin kerana ini Allah tak mengizinkan ianya terjadi..

mereka mahukan saya kembali ke sana, dekat dengan mereka. saya kuatlah mama papa!!! 

bila keinginan sendiri dihalang oleh kemahuan kedua orang tua yang sentiasa ada bersama kita apa lagi pilihan yang saya ada? hurmmm

5 comments:

Iffah Afeefah said...

npe ni
cm de something wrong je

hurmmm xde pilihan

kiera'sakura said...

xde la Iffah :)

Ruzzezanie said...

motif entri ni ko nak gtau ko memang manje kan? aku dah lame sgtttttt dah tau :)

Ruzzezanie said...

motif entri ni ko nak gtau ko memang manje kan? aku dah lame sgtttttt dah tau :)

kiera'sakura said...

Ruzz ::

sememangnye aku dilahirkan manja... hakhakhak :p

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...