Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

08 November 2011

Satu Perjalanan

Assalamualaikum semua...

fuhhhhh ,, ceh konon berhabuk letewww padahal baru jer tinggalkan belog berapa hari.. salam Aidiladha semua... petang jap lagi dah kene balik alor setar, haishhh kejap nye cuti...

Alhamdulilah, perjalanan kami berdua makin hari makin sampai ke destinasi yang dituju. kalau sebelum nie hanya perjalanan antara kami sahaja. tapi kini perjalanan yang dilalui bersama kedua keluarga. Alhamdulilah semuanya berjalan lancar... langkah pertama dah lepas, lepas nie langkah demi langkah moga dipermudahkan oleh Yang Maha Esa.. amin...

kerana itu status dipesbuk berani diperbahurui, jauh sekali nak menunjuk2..

soklan wajib yang ditanya sedara mara...


asal mana?
keje kat mana?
macam mana kenal? (tang nie yang kira xbpe reti nak jawab) :p


kawan-kawan, abang-abang, kakak-kakak, adik-adik yang chantek manis lg suwit muwit doakan kami ye.. :D


hati hepy bila tengok senyuman dan gelak tawa dua family... semoga ukiran senyuman dan gelak tawa tue sentiasa mengiringi kami hingga ke syurga hendakNya.. amin

semoga dipermudahkanNya...


**kene rajin2kan diri masak gulai tempoyak la lepas nie,
nak jadi menantu kesayangan... hihihi :p

10 comments:

H Y D E said...

sakan noo...

ok jeles.

moga dipermudahkanNya... Aminnn....

aDisH.sHidA said...

patut la akak de mimpikan kira menanti encik imam nya...

Daddylicious said...

insyaallah hingga ke akhir nanti...

Ruzzezanie said...

hoyeayyy~~~~~ aku dah bau nasi minyak!

* beraya 2 family?ha,ok. aku dah faham dah.lalala~~

Ruzzezanie said...

lupe. moga dipermudahkan oleh Allah akan perkara baik itu ye. aku doakan. amin~

budak penjara said...

1 lagi soalan yg tak di tanya.. dh kawen ke blom??hehe

kiera'sakura said...

Naim ::

jeles? kenapakah? :p amin2 mekasih yaa....

kak shida ::

hahahah,, lawak la akak nie

bro reez ::

amin2... =)

Ruzz ::

thanks dear :D

budak penjara ::

belom!!! hahahaha

Iffah Afeefah said...

hehe sentiase doakn

igt dah ade mjlis kikiki

kiera'sakura said...

iffah :: terima kasih, majlis akan menyusul insyaAllah :D

MR & MRS MAKMUM said...

dalam hati teringin nk bercerita jugak dlm blog tapi apa kan daya kawan2 ramai tau blog tu hehe tersekat la sbb tak nk org tau .... :P

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...