Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

06 August 2012

SahabatKBU

Assalamualaikum dan salam sejahtera


kalau dulu masa saya memula sampai bumi Kedah Darul Aman. dimana saya tak langsung kenal sesiapa, tak tahu langsung yang saya ada sedara dekat sini, yang tak tahu langsung selok belok dan tempat-tempat disini. saya ada simpan satu doa semoga satu hari nanti Allah berikan saya teman dan sahabat yang boleh saya tumpang mengadu tumpang gembira, yela family saya kan jauh di Perak nun.

pernah saya berimaginasi joging kat taman lepas tue terserempak dengan sorang dua yang boleh dijadikan teman. tapi itu imaginasi saya jela. syukurnya Allah kurniakan saya teman sahabat dan rakan tanpa saya perlu letih berjoging. sahabatKBU antara kurniaan Allah yang tak terhingga pada saya. sahabatKBU saya bukan je yang berasal dari Kedah tapi dari Penang Perak, Perlis dan merata negeri lagi. Allah besarnya kasih sayangMu, saya mintak satu tapi diberikan saya lebih. syukur Alhamdulilah.





inilah sebahagian keluarga KBU saya, sahabatKBU.. tawa riang disini banyak dikongsi dengan mereka. sampai kalau family saya, ofismate, osmate mesti akan tanya saya keluar dengan KBU ke bila nak kemana-mana nya. moga ukhwah yang terjalin antara kami berpanjangan hingga ke jannah hendakNya, syukur Alhamdulilah dengan izin Allah kami berkenal dan berkongsi sedih tawa dan riang. saya sayang semua sahabatKBU saya. 



kredit gambar : Syukri Roslee

#entry iftar sabtu ritu pending sampai saya dapat gambar dari adik saya... ;) 

12 comments:

onie said...

rindu kak kira dan semua :'(

Edy Fee said...

sakan lepak..bestnye...friendship never end

Solihin Zubir said...

KBU juga tmpt temu jodoh.. ups. ;-p

atin hu-ha said...

kak kiera comeynya imaginasi kak kiera . hehe . joging2 pastu boleh jadi kawan . kami pon impikan mcm tu . miahaha

erika rain said...

siyes rindu gila masa kat penang u-u

Iffah Afeefah said...

bile nk jogging sampai kajang nih? haha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

terima kasih sudi jadi sahabat kami juga ;)

لين Si Pipi Merah said...

jangan lupa saya di sini naa.. :D

p!q4h b@guss said...

sayang kak kiera jugak :)

cikwahidaidris said...

sahabat dunia akhirat :)

torazmaih said...

thnx knalkn familyKBU kt sy......
smga ukhwah nie terus kekal.....

kay_are said...

aku pun pernah gak imagine macam tu tapi memang tak pernah berjaye pun.. T__T

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...