Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

08 August 2012

Saya Yang Bersalah

Assalamualaikum dan salam sejahtera



saya hanya manusia biasa
yang tak lari dari buat salah sepanjang masa
ada ketika saya nampak salah saya dimana
ada masa saya tak sedar oh itu salah saya rupanya
syukur saya tak lokek nak mintak maaf pada mereka
kerana saya takut nanti roh saya tergantung di atas sana
kepada kalian yang saya melukakakan tak kira siapa
dengan hina dan rendah diri mohon ampunkan saya

saya mengaku yang salah sering saya ulang
walau dah mintak maaf berdulang dulang
salah yang sama bukan tak cuba saya dibuang
cuma ada ketika saya tumpas dalam berjuang
kecewa dengan diri sendiri jugak selalu menumpang

mohon bantu sedarkan ketika saya terlena
mohon bantu tamparkan ketika saya alpa
mohon bantu goncangkan ketika saya leka
tapi mohon jangan tinggalkan ketika saya kecewa
kerana saya hanya manusia biasa yang selalu mudah lupa
dan ini hanya coretan biasa dari insan bernama Nur Syakira yang hina
terima kasih kerana sudi singgah dan menyapa
mohon ampunkan andai ada khilaf di mata

6 comments:

Kesuma Angsana said...

xde manusia yg perfectkan!

CikZaitul said...

selamat hari raya ...
maaf zahit dan batin :)

Mrs. Abi said...

sy ampunkan sayang...hehehehe...
awat sedih2 ni kiera.... xmo xmo xmo

Iffah Afeefah said...

akak jgn nk sedih sangatla

piat nak?

ishh

Hafizin Jamil said...

saya pun salah juga..hehe

kay_are said...

aku bace2 dan aku tertarik kat ayat yang dekat2 nak bawah tu je.. Series boleh tampo ko? Excited ni =P

takde manusia perfect.. tu hakikat

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...