Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 August 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum dan salam sejahtera

rini dah khamis insyaAllah petang sat gi balik ipoh. sebulan lebih dah tak balik huwaaa rindunya.. homesick nie. hukhukhuk. perancangan tue banyak sangat dalam kepala. lap kipas cermin, kemas rumah bilik, keluar pinggan gelas haishhh untung sape beristerikan saya nanti kan #Ehh :p

raya tahun nie bertambah lagi sorang family saya dengan adanya dak kecik bambam Afiq Danial. raya meriah dengan ada bebudak tue. si abang yang banyak karenah, si kakak kembar yang mengamuk kalau salah sorang terlebih perhatian, yang dak kecik bambam tue ape cite tunggu nanti. yang pasti nanti mulut mesti jenuh nak menjawab soklan diorang, nak bebel marahkan diorang. saya rindukan anak-anak saya!!!

selalunya sehari sebelum raya. menantu mama dua orang tue sibuk tolong mama bakar lemang, masakkan rendang. taun depan kita tengok menantu mama yang sorang lagi nie ape citenya pulak. ujung taun nie insyaAllah bertambah lagi sorang ahli keluarga rumah kami, taun depan insyaAllah bertambah dua.. wahh meriah meriah. kalau cite bab family memang sampai taun depan dan depan pun tak abis. hihihi


bila lagi nak online pun saya tak tau kalau dah balik kampung. coverage kat sana tak bape kuat. pasal pe pun tatau la. jadinya saya mohon ampun dan maaf selama perkenalan kita andai ada salah dan silap saya pada awak semua. mohon dihalalkan segala yang dah saya terambik dari awak semua. 

berhati-hati dijalan raya dan walau dimana jugak awak semua berada. jaga keselamatan dan jaga kata-kata dari terguris hati di lebaran nanti. makan semua memang sedap tapi ingat kesihatan pun perlu diutamakan. nak bergaya disepanjang syawal pun jangan sampai menabur fitnah dibibir insan lain. jaga diri, jaga iman, jaga amal dan jaga kelakuan. Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. 

# seminggu cuti mungkin seminggu jugak la tak online ;) 

10 comments:

Iffah Afeefah said...

p la offline lelame pon

xde y rindu haha

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita ye, selamat hari raya

Sue PeLik said...

kira hati2 dijalan raya jugak. walaupun awak pemandu pelancong saya kena pesan jugak :) selamat hari raya maaf zahir batinnn tauuu

amir aizat said...

selamat hari raya, hehe

Hafizin Jamil said...

selamat pulang kak.. :)

AyieNa Nur said...

Selamat Bercuti dan Selamat Hari Raya Kak Kiera! ahaha

Edy Fee said...

kunjungan sempena raya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Woofer Storm said...

slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

Noraim said...

selamat hari raya kak kiera. maafkan salah silap org eh?

hati2 balik kg tu. makan ketupat rendang jgn lupa org sini. hehe.

kay_are said...

entri lame tak ingat ni.. kalau aku tak komen takpe kot kan? err..

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...