Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

30 September 2012

Alhamdulilah 24 dah pun

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulilah syukur sangat dah 24 tahun pun saya bernafas kat bumi Allah nie. banyak amalan atau dosa yang dihimpun wallahualam. hanya Allah yang mampu menghitung. cumanya doa saya untuk diri saya sendiri moga dengan bertambahnya bilangan umur yang diberi Allah saya semakin mendekatkan diri dengan DIA dan bukan semakin jauh. semoga saya jugak terus berusaha mengejar kebahagiaan akhirat disamping menjadi kebahagiaan didunia untuk semua kesayangan. 

buat mama papa terima kasih kerana melahirkan, insyaAllah saya cuba berusaha jadi anak solehah selagi terdaya saya. buat adik beradik yang disayangi terima kasih menyayangi dan menjaga saya, insyaAllah saya akan menjadi yang pertama dan terakhir bersama kalian. buat bakal suami, terima kasih banyak mendidik dan mengingatkan saya supaya menjadi yang terbaik dipandangan Allah, insyaAllah saya berusaha jadi isteri solehah buat awak. buat keluarga bakal mentua terima kasih menerima diri saya seadanya, insyaAllah saya akan menyayangi dan menjaga kalian seperti mana saya menjaga dan menyayangi diri saya sendiri. buat semua sahabat teman rakan taulan adik abang dan kakak terima kasih kerana sudi menjalinkan ukhwah bersama saya yang banyak kurang dan lompongnya ini, insyaAllah saya berusaha jadi teman yang pertama bersama kalian pabila kalian dalam kesedihan.

terima kasih bagi semua yang wish besday dan mendoakan kesejahteraan saya. semoga jalinan ukhwah antara kita berpanjangan hingga ke Jannah Amin. takde apa yang mampu saya balas melainkan mendoakan agar kalian semua berada dibawah kasih sayang dan rahmat dari Ilahi. Amin Ya Rabbal Alamin.

dalam banyak-banyak yang mendoakan saya, saya tertarik dengan dua doa kat bawah nie. bukan lah maksudnya saya tak hargai doa yang lain cuma nya macam tak sesuai nak tepek semua kat dalam entry saya yang secoet nie kan. huuuu


ini dari adik badik KBU saya. terharu pulak dengan ucapan Pakcu Sofi nie. hanya satu doa saya moga jalinan antara kami berpanjangan hingga ke Jannah. Amin. takleh tahan komen Solihin Zubir tue. sabo jela dengan pakcik tue =.='


yang nie dari seseorang yang terpaksa dirahsiakan namanya konon ihihihi :p. doa yang buat saya terharu jugak. "tak ada yang sempurna dalam dunia, tapi bila ALLAH sentiasa bersama yang derita itu jugalah yang bisa jadi bahagia" ye benar bagai dikata. bila kita sentiasa mencari redha dan cinta Allah insyaAllah duduk dalam rumah kecik pun rasa lebih bahagia berbanding yang tinggal di rumah agam yang bertingkat tiga. insyaAllah saya ingat pesanan yang awak selalu kasi ke saya. terima kasih selalu mengingatkan saya :)

terima kasih lagi sekali buat semua!!!


#besday dah lepas tapi baru rini boleh update almaklum lah jumaat cuti takleh curik wifi opis hihihi :p 

8 comments:

aDisH.sHidA said...

happy birthday nur syakira...semoga sentiasa dibawah rahmat ilahi

hainom OKje said...

Hepy Bezday Sakura.... semoga menjadi anak, bakal isteri dan bakal ibu yang solehah.... insyaallah!!

aku HaniAsyira said...

nak wish jugak!! selamat ari lahir yang ke-24.. moga2 dgn bertambah umur bertambah lah amalan ei.. =)

Pakcu Sofi said...

eh eh ada pakcu kat situ :p

yg gmbr 2nd tu kantoi gak... ada tulis tempat.....haha

Everything's Everythings said...

Wahhh.. Happy Birthday Syakura ^^
Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan serta dipanjang umur inshaAllah..

Iffah Afeefah said...

napetatau besday kak kiera ni? ish


selamat hari lahir kak

takde ape nk ucap...

moga perjalanan majlis tu lancar n bahagia bersama pakcik imam tu

pastu doakan iffah dapat g kenduri akk...

LaDy_aFieFa said...

happy belated bufday kak kira! hee
semoga panjang umo murah rezeki...nanti kawen dpt anak2 yg comel haha :P

kay_are said...

memang dah tua r kalau dah 24 tu.. ingat kan muda lagi.. ape pun selamat ari jadi aku ucp dalam blog ni.. detail macam kat fb tu je r =P

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...