Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

05 September 2012

Terima Kasih #Terharu

Assalamualaikum dan salam sejahtera

selamat hari rabu, hari nie dah lapan belas syawal pun sesape yang nak buat puasa enam tue elok la dipercepat cepatkan #CakapKatDiriSendiri. banyak hari menghilang 3 hari cuti merdeka 2 hari cuti sakit, 5 hari la saya kat kampung duduk bawah ketiak mama jadi kawan gaduh mama kat kampung jadi achik yang kuat menyakat ke anak-anak kat rumah tue, sampai menangis budak tue saya kerjakan hihihi

anyway terharu bila ada yang mencari kehilangan saya, kak Lydia Miza saya yang mesej risaukan adik dia, adik Anith adik Lina J #NaikPangkatLepasAdaAbangDepa #Pengsan yang cari kat twitter, kak Shida Anwar yang cari kat pesbuk. terima kasih semua dan sesape yang terniat dihati mencari saya yang tetiba hilang. big hug untuk awak awak semua ;)

pintu lemari bilik terjatuh atas kaki, kata dokte ligamen lari jenuh la saya nak kejar balik hihihihi :p mama papa bising macam mana pintu tue boleh tercabut saya kerjakan nak buat macam mana anak mama papa nie kan "lemah lembut" memang gitu la jadinya hihi. mangga solex pagar luar pun sebelum saya balik elok je boleh bukak lembut lembut, balik je saya nak bukak dia kena kasar kasar rentap rentap sikit haaaa baru boleh, abis jahanam harta benda aku bila dia balik kata mama hahahahaha

hari tue mama belek belek Nurul Iman saya, bising mulut mama bebel Nurul Iman saya calar banyak kat bawah tue bila mama tanya macam mana boleh jadi macam tue, kata saya Tak Nurul Iman kalau tak calar, kena la jadi macam tuan dia nampak sweet tapi kasar. mama geleng kepala je dengan perangai saya nie hahahaha. nak buat macam mana dah memang saya nie luar je nampak lembut tapi perangai sebenar hanya mereka yang kenal je tau :p

dan terima kasih bagi yang mendoakan saya dan menasihati kat entry La Tahzan tue. Iffah, Kesuma Angsana, Noraim, Sue, Kay_Are, Ruzz ... terima kasih ye betul tue ujian Allah menunjukkan kasih sayangNya dan bila ditimpa ujian kena bersyukur sebab tanda Allah masih ada dengan kita. Alhamdulilah..

#banyak benda yang nak diceritakan tapi tatau nak mula ikut mana

#Teman Pengganti, mungkin ada cerpen yang bakal menyusul, insyaAllah 

4 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

la..pintu almari bilik ke? ingat almari dapur..huhu.berat tu.siannye. patutlah 5 hari hilang jenuh nak kejar ligemen lari jauh..haishhh

Ruzzezanie said...

kahkahkah!!! tang luar lembut dalam kasar tu, memang aku akui sesangat la!!!

kalo ada yang cakap ko ni lemah lembut, memang aku gelak besau la.. kesian, mereka tertipu.hahaha

Noraim said...

org pun terharu ni kak! terbayek la akak! :)

sama la kita. kwn2 jenuh ckp org ni nampak je lembut. bila dah keluuar aura dia ganas aihhh. laki pun kalah. kehkeh.

kay_are said...

untung r ade orang cari.. aku hilang semua wat tak reti.. uhuk.. "lemah lembut" nye ko.. jangan pas kawin.. suami tu ko patah2 kan sudah r.. =P

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...