Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

08 October 2015

Asal Boleh

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Uwais : ummi ada ketapi!! ada ketapi!!

Ummi : mana? mana? 

celah mana pulak ada keretapi tengah taman orang ni haaaaaa

Uwais : tuuuuuu tuuuuuuuuu

ohhhhh gambar keretapi depa lukis kat dinding taska rupanyaaaaa. ingatkan ketapi ets tu hihihihi

...............................................................

Uwais : abi ketapi!!! ketapi!!!

Abi : mana?

beberapa hari kemudian.....

Uwais : ummi abi ketapi!!!!

Abi : itu bukan ketapi lah sayang. itu lebah

Ummi : lebah????? biar betul. apsal aritu syg pun nampak ketapi?

memang betol pun. rupanya lebah tu dorang lukis muka ketapi Thomas tu. bahahahahahahahaha. asal boleh je kannn Fateh Uwais ni. ummi anak dedua sama tengok sekilas terus tuduh lebah jadi ketapi :p

tengah masak ketam

sama la macam kes ketam.

Uwais : ummi nak ketam, nak ketam

jenuh mencari mana la ketamnya padahal masa tu kita tengah sidai kain.

Uwais : tuuuuuuu ketam tuuuuu

SEPIT BAJU

=..=

asal boleh je ko kan anakkkkkkkkkkkkk


post signature

20 comments:

idzwa kamaruddin said...

hahahaha pandai dia ckp! bijak ;)

aTieYusof Family said...

hahhaaha...lucuu Uwais...ketam, pun ketam lah nak walaupun sepit baju...hikhik

zai zamree said...

eh..main masak2?msti slalu dok tgk abi msk ni...hihihi

neesa_jun said...

Hahahahaa.....my dotter pn suka thomas....xpndai ckp lg tp bla nmpk thomas mst xcited..huhuhu...
Sepit baju jd ketam eh???kreatiffff :D

eima said...

pandai tu uwais ...die tau ketam sepit dan kepit bj cam sepit ketam ... pandai uwais

Murni Alysa said...

ahahahaha..btul tu kiera..asal boleh..budak2 baya ni jenuh nak menjawab & nak explain kat depa ni..hihihi

nor azman said...

Nama anak..kadang2 blh di buat ketawa..heheh

el said...

hahahahaha aduhhhh kelakar sungguh uwais ni pun

iryanty ahamad said...

hihihihi
..bijak uwais...yer tak ye juga..kata uwais tu..

Siti Yang Menaip said...

eheheh peminat ketapi ye.. boleh la nanti akak bawak naik ketapi =)

Pha Is said...

penyepit baju = ketam? tingginya imaginasi.. hahaha

aRz MoHa said...

Peminat ketapi dan ketam

tiga lalat said...

dh bijak tu makk, nk adek lg tu 7 8 lapan lagikk., hikks2

Dunia Zumal said...

Lucu la Uwais nie...

aryan azra said...

ketam?? ahahaha...acik gelak sorang2 ni uwais oiii, lucu sangat ni, sepit baju panggil ketam, tapi betul juga tu ketam kan ada sepit juga... bijak-bijak...

eh...acik tengok uwais macam kurus sikitlah, kecik2 dulu tembam..

LM said...

Ahaha bab sepit baju mmg la rasa kelakar tp yg ketapi tu rasa mcm bukan salah kalian kot ? Dh muka thomas camne lah nk cam. Ekeke

Shahida Dzulkafli said...

Alololo.. comel jer fateh Uwais..

Cik Ash said...

Hahahaha bijak bercakap uwais ni...

Cik Ash said...

Hahahaha lucu uwais ni

Amanina Mads said...

mesti kelakar tgk uwais hari2.. hehehe

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...