Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

25 October 2015

Happy Birthday Mama!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Selamat Ulang Tahun Kelahiran mama!!!!! entah mama baca ke entah tidak tatau la kita hewhewhew :p Semoga panjang umur, diberi kesihatan yang baik, sentiasa murah rezeki, dibukakan pintu rezeki yang banyak, dipermudah segala urusan, dan bahagia dunia dan akhirat.

terima kasih atas segalanya. kalau nak di list tak ter list gamaknya kot. terima kasih untuk semua yang dah mama korbankan untuk kami. untuk kasih sayang mama dan untuk segala-galanya lah. kan dah kata kalau nak list takkan dapat. karang entah panjang mana pulak entry nya kihkihkihkih

moga mama sentiasa tabah dan kuat mengharungi setiap ujian dan dugaan dalam hidup kita sekeluarga. moga Allah sentiasa pelihara mama papa dari sebarang kesakitan kepayahan dan apa jua kesulitan. 

mintak maaf atas segala kekuarangan, kesalahan yang dah ya lakukan. halalkan segalanya yang dah mama korban dan bagi untuk kami adik beradik anak menantu anak cucu semuanya. we love you mama!!!!!

post signature

17 comments:

cik Anggur said...

hepy bufday mak cik moga Allah pnjgkn umur murah rezeki & sehat selalu...moga kebahagiaan senantiasa mengelilingi mak cik sekeluarga

Siti Nurzafirah said...

Happy birthday jugak mama ~

Semoga yang baik2 sahaja untuk mama... aminnn

el said...

happy besday
semoga diberkati olehNYA

Bunda_nora said...

Semoga bahgia seisi keluarga...aamiin
Salam ukhuwah dari BUNDA...

QasehnyaRania said...

happy belated besday buat mama juga.
aamiin

iryanty ahamad said...

selamat ulang tahun mak kira..semoga diberi kesihatan dan perkara yang baik baik..insyallah..amin

iryanty ahamad said...

macamana jari uwais..

huda said...

hepi besday mama...alahai bace pun sebak :(

ruzz ezanie said...

Semoga Mama diberi kesihatan yang baik!

Mama, lepas ni kita sammbut besday sama-sama tauuu.

tiga lalat said...

wahh chanteknyer anak2 mak semua ., ;p

aryan azra said...

moga mama kira diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan umur dan moga didalam keredhaan Allah swt sentiasa

Fiza Rahman said...

Selamat hari lahir makcik.

Atie Yusof said...

Alhamdulillah...
Happy belated birthday buat mama Kira..nampak lembut org org nya..moga sentiasa dlm lindungan Allah..sihat & pjg umur...amin...amin...

hainom OKje said...

Hepy Bezday jugak untuk mama Kiera...moga makbul doa Kiera untuk mama....
Lain lainlah muka adik beradik Kiera....Kiera mcm muka ayah eh....

Siti Yang Menaip said...

acik !! happy belated birthday =)

Shahida Dzulkafli said...

Happy belated bufday buat mama.. Semoga panjang umur, diberi kesihatan yang baik, sentiasa murah rezeki, dibukakan pintu rezeki yang banyak, dipermudah segala urusan, dan bahagia dunia dan akhirat.

n.i.n.a Mads TM said...

nina godek2 entri lama sbb nk habiskan BW hehehe
nampak muda laa kira

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...