Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 March 2011

aku masuk paper lah!!

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


korang... aku masuk paper lah....
usah nak membohong la kiera oiii...
ape lak bohong, betol la aku masuk paper

tak caya tengok gambo bwh nie


nie gambo die

yang nie pown

nie jugak

betol la mane ade ko masuk paper,, dah terang lagi bersuluh-suluh
aku kan salah sorang ahli group kami blogger utagha?
jadinye bila KBU masuk paper,maka aku and kawan2 laen pown masuk paper la jugak
aci la tue kan?
hahahahahahaha

Gambo ihsan dari cik eva 

betol lah, aku tak tipu kan?

10 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahh kagum.. ;)

evalovevo said...

hoyehh..kita msok paper huhu..

Unknown said...

hoho..hamboi hang sekang ni..gelemer nah...

CikTomyam said...

huhu bangga sebagai ahli.,.tapi xdpt join gath tu..huweee =)

Kira Sakura said...

nadh :: btol2!!

eva :: hehehe... t msk gambar lak erk... tetttttt...hihihi

jiji :: jom glamer skali ngn aku... hahaha

ciktomyam :: alaaaa knape xdpt join...

JuAn NaSir said...

jumpa nanti ye... =)

http://titiknoktah.blogspot.com/2011/03/kami-blogger-utagha-kbu-mini-gathering.html

Imran nyambek said...

kalau gua datang boleh tak?

Kira Sakura said...

juan :: yup... see disane...hihihi

imran :: klu aku kte xleh? hahaha

Nobita Sensei said...

pantai seagate? erkkk.

mrs kayrul said...

seronoknyer...siap keluar paper lagi...pasnie bertambah glamer la...janji nama tue ada...hahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...