Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

21 March 2011

Bile Otak Kiri Dan Otak Kanan Sibok Nak Bergadoh

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Assalamualaikum… otak kiri dengan otak kanan korang pernah gadoh tak? Otak2 aku nie selalu beno gadoh2 manje, sampai aku dah naek pening nak melayan nye…

Contoh :-
Situasi ::Bila aku sebok belek muka aku kat cermin

Otak kiri :: udah2 ler tue belek nye, same jer ketebalan kulit pipi ko tue…

Otak kanan :: ko comey  ok je kiera pipi ko tue, xde cacat cela pown

Otak kiri :: ape kate ko ikut saranan MA, lempang tiap2 pagi sampai ketebalan die berkurang…

Otak kanan :: cari penyakit la tue, ape ko ingat pipi die tue roti arab, roti canai nak lempang2 nak uli2…. Dah2 kiera baek ko maintain comey macam tue jer..

Otak kiri :: klu maintain mcm tue kang nak pakai shawl x cantik pulak, dah la kau tue mmg x cantik

Otak kanan :: boleh pakai inner pe, blh kuruskan ketebalan pipi die tue

Mulut aku :: eeeeeeee korang nie blh diam x? asyik nak gaduh sesame sendiri  jer padahal korang tue tuan nye aku jugak….

Lastly, aku tutup lampu, tarik selimut.. selamat malam dunia…… 
zZzZzZzZzZzZzZ

sumber :: mr. google 

4 comments:

JIJI YU said...

hehe..aku tgk ko cekeding je..takkan pipi je tebal kot..

fRaMe+LenSeS said...

tebal mana sgt la pp tu.. hahahha. :P

shah-kayrul said...

ayat otak kiri tak boleh blah betul "blh kuruskan ketebalan pipi"....hahahhaa

aku HaniAsyira said...

hahaha.. tu lah namanya monolog diri ini kan

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...