Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 March 2011

siapa diri ini

Kini,
aku disini,
dilemparkan setelah aku berkorban harta dan nyawa
setelah aku berkorban menahan herdik dan cacian seluruh insan didunia

kini,
aku disini,
dihumban ke dunia ciptaan mereka yang tidak tahu membalas jasa
lupakah mereka siapa yang melahirkan mereka
lupakah mereka siapa yang berhempas pulas demi kejayaan mereka

kini,
aku disini,
hanya mengutus doa pada ilahi
agar mereka diberi petunjuk untuk sedar siapa insan tua ini
agar mereka punya kesempatan untuk mendengar rintihan hati ini
agar hati mereka tidak lagi sekelam tasik chini
agar dosa mereka kepadaku bisa aku ampuni


3 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. nadh suka. ;D

Unknown said...

berbakat sungguh engko

A.I.N said...

jgn lawan ckp mak, nnt jd si tanggang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...