Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 March 2011

saya sayang mama

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


dengan ini aku telah menjerumuskan diri aku ke dalam contest inche muhammad hairie hakimi a.k.a tuan punye blog the road not taken.

hairie buat contest pasal mama!!!!
and aku amatlah rajin kalau pasal parents nie...hihihi




بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

" mama doakan kamu x dapat plkn tue nanti.."

kata2 mama mase tengah excited nak pergi plkn

"mama harap anak mama dapat berfikir dengan tenang dan jgn ikut perasaan ye? anggap itu cuma dugaan.. mama yakin dan pasti ada hikmah disebaliknya.. insyaallah.."

mase nie aku tengah down gila pasal satu problem yang amat memberi kesan kat aku.

"tukar la balik sini, mama xde kawan nak ajak bersembang, ajak bergaduh kat rumah nie.."

mase nie lak mama tengah pujuk aku suruh tukar balik perak

"mama sayang anak mama sampai mama mati.."

saat aku tulis entry nie mata aku pown dah kabur, bukan sebab aku rabun..
yang pasti saat semua kata2 tue dikeluarkan pastinya air mata aku berjujuran turun menyembah bumi, sungguh mama lah harta paling tak ternilai yang aku miliki kini..

mama... ya sayang mama sangat, andai Allah menguji kesakitan untuk mama, doa  ya balik kanlah kesakitan tue dekat ya. mama jangan nangis, ya x sanggup nak tengok air mata mama. 

doa aku moga Allah ampunkan semua dosa mama aku, jauhkan mama dari semua kesusahan dan kesakitan, berikan mama kegembiraan dan keberkhatan hidup yang tak terperi..

hairie kate kene tag 2 orang :-

8 comments:

Unknown said...

syg mama jgk..ahaha..

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. maceh tag nadh.

ni untuk kamu baca.. ;)

http://frameandlenses.blogspot.com/2011/03/saya-sayang-ibu.html

Alia Rahmat said...

ouh... so sweett..

shahjiehan said...

moga jadi anak yg solehah!!! ok??

Kira Sakura said...

jiji :: mama says >> syg jiji.. hahaha

nadh :: wslm, siap...

aliajustea :: thanks dear

sj :: amin...insyaallah...

mHairiemiey said...

thanz,,,,nice,,sweet,,,

Kira Sakura said...

hairie :: thanks also...

afzalsukasuki said...

sama macam entry saya ; saya sayang mak saya.Selamat hari ibu gak untuk mak sakura..semoga bahagia disamping keluarga dan anak2 tersayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...