Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

02 March 2011

rase bersalah sangat....

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kenapa rasa bersalah jer nie? Rase bersalah kat papa sebab hari tue buat entry pasal mama jer…maka  untuk menebus rasa bersalah tue hari nie aku nak buat entry pasal papa aku pulak…



Kalau dengan papa aku auto menjadi seorang yang sangat manja..
Yang peliknye bila aku dah beso panjang macam nie baru reti nak bermanja, mase kecik2 dulu papa nak pelok pown kene maen aci kejo dengan aku dulu kowt.. hihihi

Dengan papa kalau aku mintak pape insyaallah dia akan cuba tunaikan walaupown akan mengambil masa yang agak panjang…
Dengan papa bila aku buat muka gedik2 comey2 mesti papa akan kata “ya” walaupown masa tue papa baru balik kerja….

“kalau nak tepon papa pastu nangis2 laen kali jangan tepon lagi”
Mase tue aku kat plkn, rindu kat papa sampai tak boleh nak cakap pape pown..
Rupanye mama kata papa aku pown terus berubah air muka and suara bila dengar aku nangis tue….

Besarnye pengorbanan seorang papa dan mama dalam hidup aku…
Tak kan dapat aku balas walau dengan nyawa aku sekalipown…

Doa aku moga Allah panjangkan usia papa, murahkan rezeki papa, beri kesihatan yang baek kat papa, mudahkan segala urusan papa didunia mahupun diakhirat kelak…
aku panjatkan doa yang sama untuk kedua ibu bapa korang jugak... 
Amin Ya Rabbal Alamin

ececece anak dah lima anak pown malu2 lagi ke ma pa... hehehehe

Yang Baek Itu Dari Allah Dan Yang Buruk Tue Dari Aku Sendiri Yang Menulis Di Blog Picisan Nie

9 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wowww.. anak papa upanya.. bgs2.. ;) tadi Nadh surf2 jmpa nih.. ;)

"Barangsiapa yang menggembirakan anak perempuannya, darjatnya seumpama orang yang sentiasa menangis kerana takutkan Allah s.w.t. dan orang yang takutkan Allah s.w.t., akan diharamkan api neraka ke atas tubuhnya. " :))

JIJI YU said...

mueheh.baba aku merupekan seorng yng mmpunyai hati kuntum..tak mcam aku alngsong

Dda Ly said...

untungnye kamu dpt parents mcm ini..:)

meh ke rumah,
~damia dan selsema~
keep in touch ye..♥♥♥

Yb Raz said...

hyeee jejalan sini :)

kiera'sakura said...

NADH :: ank papa ngn mama lah..hehehe.. smoga papa ira n ayh kite sume t'golong dlm ahli syurga.. amin...

jiji :: nie msti ko ikut gen umi ko nie.. hehehe

dda ly :: alhamdulilah...

yb raz :: sudah jenjalan kesane jugak =)

al_hakim said...

berkenalan dgn papa..huu

kiera'sakura said...

al_hakim :: boleh2.. hehehe

shah-kayrul said...

manja nyer anak papa.....anak perempuan mesti manja ngan papa selalunyer...

shahjiehan said...

manjanyaa....~ erkkkkkk

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...