Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

01 March 2011

saya bangga ada mama


اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



kirin selama perak buat contest pasal ibu/mama/umi/emak etc yang amat semua anak sayangi

sebab mama yang amat aku sayangi and rindui maka aku pown dengan ini menjoinkan diri even tak de sape tag kat aku... hehehehehe


saya bangga dengan mama saya...
yes! tak perlu untuk saya huraikan dengan berkajang2 entry kenapa saya bangga dengan mama saya biarlah hanya saya,mama dan Allah jer yang tau macam mane perasaan kasih saya dekat mama saya...

bila dah jauh dengan mama sekarang nie perasaan sayang dan rindu tue makin membuak2 macam lahar gunung berapi jer rasenye...
mama jugak adalah sahabat baek saya!! setiap masalah, kegembiraan, air mata, perit, payau, semua nya saya kongsikan dengan mama...

"mama sentiasa sayangkan semua anak2 mama, anak2 mama nyawa mama, mama akan doakan yang terbaek untuk anak2 mama"
salah 1 perkataan yang tak akan saya lupakan sampai akhir hayat saya...

doa saya moga Allah ampunkan semua dosa mama saya, jauhkan mama dari semua kesusahan dan kesakitan, berikan mama kegembiraan dan keberkhatan hidup yang tak terperi...

saya bukan saje bangga dengan mama saya,,, tapi saya juga sayangkan mama saya lebih dari nyawa saya sendiri.......

 KSP xkate xboleh letak dua gambar kan? hehehehe
ekceli nak letak dengan papa sekali, tp xpelah sebab nie entry special tuk mama,, papa sory ok..... sayang papa jugak......

nak tag dekat

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

comei ja pic dia ng Mak dia.. wiwit2.. :p Nadh suka tgk ;)

Farhana Sahri said...

ira..thanx tag nana..aduyai..hahaha

~Kirin Selama Perak~ said...

tq sebab join.
KSP wat contest ni untuk memperingatkan kita bahawa betapa besarnya pengorbanan seorang ibu dan dapatkah kita membalas jasa beliau?

sasa asya said...

thanks kiera :)
sya nak buat gak lah..
sweet je tgk kiera dgn mama...

JIJI YU said...

muehhe..aku nak wat..tapi tgk keadaan la dulu hari ni aku ade keje jgk ni..kalo sempat aku wat ek..kalo tak jgn kecik ati tau..

Novelgurl said...

salam..sesungguhnya syurga itu terletak di bawah kaki ibu ^^

Sunah Mohammad said...

sweetnye dear...:)

kiera'sakura said...

nadh :: thanks sesangat =)

nana :: hehehe,, buat jgn x buat.. hehe

ksp :: btol2 join sbb rindu kt mama...

sya :: buat tau...

jiji :: take ur time,, chewahhh... hahaha

novelgurl :: tepat skali...

sunah muhammad :: thanks ye...

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...