Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

22 April 2012

Berkasih sayang di hari minggu

Assalamualaikum dan salam sejahtera

haaa jangan ada yang nak buat kontrobesi baca tajuk tue ye.. dont judge entry by its title.. erkkkk (suka hati je nak rosakkan bahasa org) :p

Pergi pasar cuti jumaat ritu tengok ikan termenung tue RM3 sekilo. makanya decide nak buat laksa. memang sebelum tue dah berfikir-fikir nak buat laksa sebab tinggal sorang, nak keluar merayau malas nak siap malas nak drive. berkasih sayang dengan dapur jela akhirnya.


sebab kuah laksa yang banyak makanya saya pun merajinkan diri hantar ke rumah jiran sebelah menyebelah. kalau nak harapkan saya dan osmate habiskan entah bila la pulak. 

petang jumaat tue pulak sebab tangan teringin nak b'apam polka dot. semangat lebih sebab baru beli periuk kukus hihihi.. bila dah cukup masa bukak tudung periuk terus :o (haaa cam gitu la reaksi muka saya, dengan mulut ternganga)

apam polka dot saya jadi apam raksasa.. huaaaaaaaa sobsobsob... terus hilang semangat nak sambung dotdot dia tue.. mms kat Mama dengan Pakcik Imam mengadu.. nasib la mama dengan pakcik rajin memujuk. mama kata xpe la belajar dari kesilapan. pakcik kata xpe lain kali beli acuan yang keras nak bagi dia bentuk elok. sobsobsob~~~ 

korang nak tengok ke macam mana bentuk apam raksasa tue? tak payah la, nanti korang gelak pulak..huhuhuhu.. 

malamnya hujan lebat, saya dah susah hati takut air masuk kat dapur lagi. 11 lebih macam tue saya keluar bilik pijak lantai tengok-tengok.. huaaaaa dapur saya dah berenang-renang.. malas nak fikir banyak saya tutup lampu terus tido. macam tue la saya selalunya, kalau ada masalah kepala serabut saya suka pilih untuk tido dengan harapan bila bangun nanti TINGGGGG semua nya dah selesai.

jangan nak mimpi la, bangun pagi esoknya dapur still macam semalam jugak. ambik mop baldi bersihkan dapur tue dengan penuh kasih sayang. dalam hati, kalau hari-hari macam nie mau bermuscle lengan saya nie..hihihi


  
saya tau mesti ramai yang dok bayangkan apam raksasa saya tue.. haaaa nie la apamnya.. gelak la sebab saya pun dok gelak masa makan apam raksasa nie.. =.="
 

8 comments:

Woofer Storm said...

kan bagus kalau duduk berjiran ngan kira,mesti dapat makan free punya^^

#tak pena makan pun apam tu..nak skit boleh^^

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaah buat laksa x nak ajak akak pun makan..sampai hati majuk majuk..

apam tu kiera tak letak cup dlm bekas acuan lompang erk...

Iffah Afeefah said...

Acuan tu kene keras kak. U die xbentuk lawa

cam acuan lompang kak shida ckp

xla macam raksakse. Comel je iffh tgk

ingtkan besar gile

happy eim said...

xde cam raksasa pon..
itu la unik namanya...^^

fRaMe+LenSeS said...

apa da resakser. apam segi2 la. ahahahahhaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ermmmm....

hmmmmm....

uhhhhhh.....

ahahahaha.......

xleh tahan gelak la plak keh3....

xpa cuba lagi janji ampa rajin juga nak mencuba..... ;P

Ruzzezanie said...

wakakakakaakkakka!!!!

ops!! sori kira menangis aku tgk apam ko weyyy!!

kiera'sakura said...

WS : bkn mmg kita jiran ke? hihihi

kak Shida : alaa segan nk ajak..huhu

Iffah : ok ok nt akak cari acu yg blh tahan die..huhuhu

HE : hihihi,, thanks awak

Nadh : werksss :p

GKSB : gelak la gelak la =.='

Ruzz : malas layan ko werkssss

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...