Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

18 April 2012

Jangan tidur dalam angan-angan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

 hahaha.. saya gelak sekejap baca feedback yg dapat lepas buat ending cerpen Dilema Iffah tadi. macam ramai jer yang tak puas hati dengan ending tue? hihihi




si addicted kamen rider nie pun perasan jugak. tue menunjukkan yang dia fokus tiap kali baca cerpen saya.. thanks Kay! aku hargai keprihatinan ko tue.. 


ok berbalik pada asal. memang saja saya suka buat ending macam tue. ada cerpen saya yang ending dia hepy, sedih, cinta bertukar. sebab?


sebab itulah kehidupan yang sebenarnya. kita mampu berdoa, berharap apa yang kita nak tue tercapai. berharap Allah makbulkan semua permintaan kita. betul tak semua nak macam tue? 


tapi kita jugak kena sedar yang tak semua keinginan tue akan tercapai. tak semua yang kita sayang tue akan kita miliki. tak semua yang kita cinta tue akan kita dapat. sakitnya dalam kehidupan perlu kita hadapi jika tak, kamu tak kan hargai sebuah kehidupan, dan kamu tak akan bergantung harap pada Yang Maha Kuasa lagi. yang penting jangan hidup dalam dunia angan-angan!!!


saya sayang dan hargai setiap mereka yang hadir dalam diri saya. entry saya terkadang mungkin menyentapkan hati anda tapi percayalah dalam saya menarik anda dari terus terleka saya juga sedang berusaha mendidik diri saya menjadi lebih baik. kenapa saya terlalu kejam? kerana satu... saya ingin bersama anda hingga ke jannah... insyaAllah....

6 comments:

Iffah Afeefah said...

Saya akui hakikat itu

ececehhh

Woofer Storm said...

terima kasih kerana sudi menarik saya dari tdo yang lena..

Sunah Sakura said...

saya tertarik sudah

aDisH.sHidA said...

ITU LA REALITI KEHIDUPAN SEBENAR...

KIERA ADA BANYAK PENGALAMAN KN BANDING AKAK HEHEE

kay_are said...

sukati je die komen kan, cer ko suruh die wat cerpen.. baru budak kay_are tu tau susah tak susahnye menaip =P tapi betul r tu.. bf,gf tak semesti nye last2 jadi suami,isteri kan?

kiera'sakura said...

Iffah : hahahaha :p

Achie :)

Kak Sunah :)

Kak Shida : mana ada kak, biasa jer ;)

Kay : hahahaha... realiti kehidupan kan :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...