Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

25 April 2012

wordless wednesday #25

Assalamualaikum dan salam sejahtera


itu Afiq Danial.. dah dua bulan pun dia, badan dah berketui-ketui sana sini. dokte kata berat badan dia dah melepasi garisan kuning. obes leteww =.=' . minum susu badan jer, bangun jer cari susu, lambat kasi dia menjerit nangis.  sangat lenguh tangan kalau dukung dia lama-lama, pangku dia tidur ritu lenguh tangan dua hari!!

Afiq rindu kamu T_T 

*xde la wordless sgt, kang Kay-are bising kalau tak letak chaption gmbr, sbb dia xreti nak komen ape..hihihi :p

7 comments:

Hanamiko Sakura said...

alalala.. comelnya dia.. >.<

Rozuan Ismail said...

tembamnya dia

Woofer Storm said...

comeeeeeeelnya..mcm sy time kecik2 dlu^^

Hafizin Jamil said...

wow.tembamya..haha

kay_are said...

ko tau tak ngumpat orang ni tak baik tau =P kecik2 dah obes ke.. ni pengaruh makcik die ni r kot.. pakse makan banyak2.. ish ish..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh baby ketak2

kiera'sakura said...

Hanamiko : hihi,, thanks ;)

Wan : mmg sgt tembam..hihi

Achie : perasan la tue :p

HJ : hihihi :p

Kay : hahahhaaha.. aku lak yg dipersalahkn :p

Kak Miza : hihihi.. mcm baby Syafiq kan..

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...