Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

06 August 2011

Episod Sedih Bermula

Assalamualaikum...


pestime dalam bulan ramadhan tahun nie kene berbuka sensorang..setelah seminggu duduk bawah ketiak mama.. maka malam nie bermula episod berbuka dan bersahur sendirian tanpa ditemani oleh mama papa juga keluarga tersayang... ohhh kesunyian telah terasa dihati dan sanubariku ini... T.T


tapi oleh kerana sayangnya mama pada anaknya yang sorang nie.. mama bekalkan siap-siap makanan berbuka untuk kira rini... rini jela.. besok lusa tulat bla.. bla.. bla... dah kene masak sendiri... 



sayang mama tersangat sangat.. siap nasi pown mama bekalkan tadi..

"xde la kamu kelam kabut nak masak nasi balik karang"

mama!!!! i love u lah...

.............................................................................................................

**dah mula rindukan tilam spring kt kampung halaman.. :p

**rini viva transform jadi ferari kowt,,pakat mama ngan dia tegur kata laju... :D

6 comments:

H.J said...

sayang mama kat dia..ehehe.siap bekal lagi..aha

JIJI YU said...

sunggu bernostalgia

fiza said...

sbr ek..sedap nya lauk tu..;))

H Y D E said...

nak sikit!

latest : A Beautiful Smile :)

kiera'sakura said...

H.J :-

mesti la mama sayang.. hihi

JIJI :-

bese la aku.. hahaha

fiza :-

meyh ambik ckit..hihihi

HYDE :-

tak boleh!!! hahahaha :p

MR & MRS MAKMUM said...

teringt zaman study duku...asal nk balik KL je mak bg bekal sebeg ~ uwaaaaaaaaa

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...