Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

23 August 2011

Kembara Ramadhan Selesai Sudah

Assalamualaikum semua....

Alhamdulilah selesai sudah Kembara Ramadhan anjuran bersama Belia AZAMUDA MAYC Padang Melangit dan ahli-ahli Kami Blogger Utagha (KBU).
disebalik tabir program nie kira dah ceritakan dalam entry yang lepas nie..
 kawan-kawan yang laen semua dah hupdate story masing-masing... hari nie baru la kira sempat nak hupdate story versi kira...
orang kuat KBU kata diorang semua nie.. 
 
  1.  Admin KBU... founder
  2. Admin kedua KBU ... gila kosa katanya.. hihihi
  3. Admin ketiga KBU merangkap setiausaha... kakak CAPS LOCK
  4. Bendahari KBU ... cengei kata depa.. hahahaha :p
 tanpa sokongan dan bantuan ahli-ahli KBU yang laen, orang kuat kat atas nie confirm akan rebah jugak. terima kasih yang tak terhingga pada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.. terima kasih kerana sudi menyumbangkan tenaga dan buah fikiran.. 

tanpa anda semua program kita tak kan dapat berjalan seperti yang dirancang.. syabas untuk semua.. kira bangga dan bersyukur kenal dengan anda semua...


  1. sebelum bertolak ke perlis, kami semua berkumpul dirumah sewa kira untuk proses memuatkn barang-barang sumbangan dalam kereta masing-masing.
  2. sangat ceria kan muka semua? yela kira nye ini program amal tersebar kitorang selepas program amal bersama rumah anak yatim Tanjung Asam. masing-masing teruja..
  3. baru sampai petronas Taman Guru Jaya, kangar. sangat ceria muka semua orang kan... very the like picture nie..
  4. antara abang-abang kuat KBU jugak nie...
ekceli suka semua gambar atas nie.. gambar yang menunjukkan masing-masing teruja nak pergi program Kembara Ramadhan nie... ohhh i will miss this moment so much....


KBU...WE CARE....
semoga lepas nie akan banyak lagi program amal yang akan kita anjurkan...
insyaAllah


sesi penyerahan sumbangan untuk anak-anak yatim, warga emas, juga untuk kegunaan masjid kampung padang melangit, perlis

sebak bila tengok gambar-gambar ceria mereka yang terima sumbangan.. 
semoga keceriaan ini akan terus berkekalan bersama mereka..

ingat... bantulah mereka yang kurang bernasib baik dari kita, kerana mungkin satu hari nanti kita pulak yang akan ambil alih tempat mereka..


klu KBU kumpul tak havoc, tak bising bukan KBU lah nama nye tue.. hihihi

havoc tetap havoc... amal tetap amal...
yang tue sebenarnya buat kira sangat bangga...



semoga ukhwah yang terbina antara kita akan berpanjangan bukan jer didunia tapi diakhirat kelak... insyaAllah...

terima kasih kepada mereka-mereka yang sudi hadir membantu melancarkan perjalanan majlis sekaligus menceriakan majlis...

CIK GKSB     PAKCU SOFI     KAK SHIDA     NORA AMILIA     NADZRI       

MIKRO KOKUS     NADZLI     NAIM     NAQIAH     JUSIZA     FARHANA    ISHAK     
ADAM     HAFIZ RAHMAN     TATIA     FATYN     NUR LINA       CIK ZAI

ANITH     ABIL     AFIFA     ATIN     WANY     NUREDA     NADHIRAH AZMAN

MUNET     KAK SHANA 

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA
INSYAALLAH LAIN KALI KITA JUMPA LAGI..........


12 comments:

aDisH.sHidA said...

jurukira-kira cengeh...kakakecik capslock wakakaka...

~cik shanashaida~ said...

alaaaa..xde link akak pon..sob3!! ape pon korang sume mmg best lah

fRaMe+LenSeS said...

ehehhee.. suuma besh kot.. ;)

Cik Z@i Pen@nG said...

thumb up KBU >.<

zezolla_atin said...

memang takkan lupa moment tu =))

Abu Huzaifah said...

waaah.. bgus nye ada perjumpaan blogger mcm ni :)

MOMOCHAN said...

tgk gelagat sume blogger haritu pun da best..:)

p/s: kak..nama saya Nadhirah Azman bukan Nadzirah..minta tukar ye..thanks :)

AyieNa Nur said...

KBU mmg sentiasa best kn..so grateful dh join KBU..sayang semua! =D

mikro_kokus said...

hahaha~ macam sedap pulak kan nama Kakakechik CAPSLOCK tu... :P

nadzli azlan said...

pewit pewitt !

H.J said...

kembara syawal tak de ke?ehe

Qaseh dalia adelia said...

kenal kak shida je hehek

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...