Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 August 2011

Macam Kapal Karam

Assalamualaikum semua...

khamis ritu lagi kira dah sampai kampung..
dan hari nie, kami satu keluarga (Alhamdulilah semua ada) berbuka beramai-ramai dirumah papa mama..

macam-macam juadah yang disediakan tapi kalut sangat tadi tolong masak sampai lupa nak tangkap gambar barang sekeping dua.. bukan perihal juadah yang kira nak share kan kat sini... tapi...
kemeriahan berbuka puasa bersama keluarga tercinta tue yang pastinya akan kira rindukan bila dah balik rumah sewa kat alor setar nanti..
suasana masa berbuka tadi memang riuh rendah, dah macam kapal nak karam jer riuhnya kata mama tadi.. hihi
lagi mama menambah.. "nie baru dua anak mama yang kawen, baru 3 cucu mama dah riuh macam nie, kalau tambah lagi nanti.. xtau la macam mana riuhnya pulak"

hihihi.. kira bersyukur punya keluarga bahagia macam sekarang nie.. boleh bertolak ansur, faham memahami, boleh bergurau senda, bergelak tawa.. kenangan berbuka tadi akan kira simpan dan ingat sampai bila-bila..

doa kira moga kebahagiaan dan kegembiraan yang kami kecapi hari nie akan berkekalan hingga ketaman-taman syurga hendakNya... amin2..
**mama  menambah sebelum tido tadi "bakal menantu mama yang lagi sorang tue mulut die riuh tak?bertambah meriah lah rumah mama nanti" ;D .... insyaAllah mama...

5 comments:

JIJI YU said...

fmily aku..cukup aku je dok riuh

fRaMe+LenSeS said...

hat tu pemalu la mama.....

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bakal menantu mama tu memang riuh sangat tapi slalu kata kononnya diri dia pemalu mcm org atas yg komen ni

hahaha

H Y D E said...

habaq kat mama. "mula-mula bakal menantu tu memang la malu mama. tak lama lepas dah confirm tu mesti riuh tak ingat!"

kikikiki :D

MR & MRS MAKMUM said...

uweeekkk...trkeluar biskut pas baca komen org kt ats tu ~ pemalu la sangattttt

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...