Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

18 March 2012

Anak pun pakai spec

Assalamualaikum dan salam sejahtera

semalam mama suruh saya minum bitamin untuk mata saya tak mau,  lepas tue boleh pulak mama ugut macam nie,

mama : lantak kamu, besok2 kalau dah pregnant anak kuar b'spec dah la mak bapak nya pakai spec mata dari muda lagi.

saya : elehhh mama papa tue pun pakai spec mata jugak, xde lak ya baby2 dah pakai spec ... kihkihkih 

mama kalau nak ugut suka cakap macam nie tau, ntah pape jer huhuhu T_T

*mama suka ugut sebab anak dia yang sorang nie selalu degil, xmau makan bitamin, makan ubat, hihihi :p

3 comments:

Iffah Afeefah said...

aah dedua rabun

elokla mkn vtamin

ikot ckp mak tu

aish akak ni

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

kannnnn.....

betoi cakap mama tu.....

juicy X said...

"dah la mak bapak nya pakai spec mata dari muda lagi."


amboiii kellasss stetmen mama kannnn

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...