Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

20 March 2012

Baju dah siap!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulilah siap jugak akhirnya baju KBU setelah melalui sedikit kontrobesi..
ekceli nak hupdate pasal nie semalam lagi tapi emosi tak stabil, badan letih, otak serabut makanya tertunda ke hari nie la entrynya.


baju yang dah dikelas2kan senang nanti kalau ada yang nak mai ambik.
terima kasih pada dua orang osmate yang mengecualikan saya dari turun ke dapur semalam, nie yang sayang dua kali ganda nie,, hihihi




baju-baju yang akan dipos laju kan hari nie , insyaAllah..
kepada mereka yang sudah menerima nanti minta maklumkan pada saya ye? terima kasih :)


ini lah rupa sebenar baju KBU...
hasilnya saya berpuas hati harap anda juga yang terlibat akan berpuas hati juga..

maaf andai ada kekurangan dari pihak saya, maaf juga terlewat dari yang dijangka kan... 
 

9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ni yang xsabaq nak balik ni... nak p amik...

Farhan AJ said...

kira kalau nak ubah alamat boleh x ?

MOhamad Farhan bin Shamsuri, 1126217, Mahallah Bilal ibn Rabah, Universiti Islam Antarabangsa, Jalan Gombak , Selangor Darul Ehsan..

kalau dah hantar kat alamat hari tue xpelah..nanti an suruh mak pos kat u sini

~Kirin Selama Perak~ said...

contoh ja mesti nadzrie.com
kenapa?HAHAHAHA

tomatokering :) said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa best nyeee.. weee :D
macehh kak kira :D

Rozuan Ismail said...

cantik jugak. org kelantan boleh x join KBU?hoho

kay_are said...

memule nak tanye ape KBU tu.. tapi last tengok bawah.. tau sudah.. nice!

Iam Yanty said...

Kalau hari ni post .. by friday sampai x? nak lik Penang lagi weekends ni. hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

eiii akak nak gak.huhu

incik hijau said...

bila nak dapat ni kan..eheheh

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...