Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

11 March 2012

Jangan nak kalut sangat

Assalamualaikum dan salam sejahtera

tenang jer drive pagi tadi pergi keja,
almaklum la kan dah start cuti sekolah, ahad pulak tue bank tutup
sunyi la jalan.

benti kat trafic light, nak susur ke kiri
tetiba ada lagi satu keta kat belah kiri walhal jalan tue untuk satu lorong jer
kalau tak tengok dulu sebelum jalan tadi maunya hilang kesyahduan drive pepagi nie

"cik kak oii awak tau tak bahaya buat macam tue, sbb perangai tergesa-gesa awak la yang boleh buat orang lain yang berwaspada nie eksiden sama"

moral of the story : jangan pangkah jalan orang, tunggu turn masing-masing

2 comments:

kay_are said...

tau takpe.. memang sakit ati ngan sikap pemandu yang macam ni..

kiera'sakura said...

kan Kay.. sabo jela...

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...