Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

18 March 2012

Ubat Duka

Assalamualaikum dan salam sejahtera

last week balik kampung, turun kereta jer Faiz, anak sedara yang sulung datang hulur tangan nak salam, pastu cakap nak peluk saya..
oh oh nie mesti dia nak pujuk Achik dia yang bebai sblm sampai ritu.. huhu

sampai rumah, ada majlis celebrate besday anak pompuan dua orang tue,
ekceli besday diorang 19dan20 march nie tapi diawalkan atas sebab2 tertentu.
gambar tak sempat nak ambik,  sibok makan itu dan ini, hihi


sempat tido kan budak kecik nie sementara tunggu mama dia makan.
saat menidurkan dan mandikan anak-anak sebenarnya saat yang saya suka sebab kimia yang mengalir dari tangan kita akan buat kita dan diorang jadi rapat.


haishh geram je tengok dia senyum tue.. minggu depan diorang dah nak balik.
rasa macam tak nak balik minggu depan, sebab nanti saya nangis saat dia dan kakak dia balik ke banting... T_T

No comments:

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...