Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 March 2012

Kerana mama papa

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Mama msej katanya rindu Afiq Danial yg dh balik ke banting.. papa pun tak tahan rindu suruh tukar wallpaper hp die, klu sblm nie letak gambar budak bulat tue.. sabar la papa mama kalau saya bpleh cuti saya bawakkn ke sana ye..

P/s : kata papa klau kakak duduk KL dia pegi dah, kata saya.. wahhh nanti boleh la papa mama selalu datang tengok saya pulak.. kihkihkih

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

Olololorr . Comeyyyy nyerrr Afiq !

Unknown said...

Iffah bce due kli nk phmkn cte huhu

Woofer Storm said...

jom balik banting..nak?ehhee

Yanty Lee said...

Shomelll , anak siapa ni? Kira kat KL ke?

Kira Sakura said...

Lyssa : dan dia sangat gemok..hihi

Iffah : errr napanye?

Achie : ehh awak kt banting jugak ke?

Yanty : hihihi, tak la ;)

Yanty Lee said...

Ingat ade kat KL huhu

kay_are said...

muka si baby macam nak cari gaduh ngan aku je.. ade gak kne kidnap jap g karang =P

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...