Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 May 2012

Alahai anak

Assalamualaikum dan salam sejahtera


alahai anak-anak saya nie kemain menggoda Achik diorang nie, anak saya yang sulong nie la sibuk tanya bila saya nak tangkap gambar diorang... sebelum dia gi sekolah sempat lagi dia datang main dengan adiknya nie.

kata abang sulong dekat adik perempuan dia, dia nak jadi saintis dengan chef bila besar nanti.. bab saintis tue memang la dia minat sains, tap ntah macam mana pulak boleh datang chef tue tatau... 



kalau tak boleh loading klik kat sini

bideo anak kecik saya, si Afiq Danial. dia nie kalau tidurkan mesti kita kena pejam mata sekali kalau tidak jangan harap dia nak tido, kalau kita senyum dia senyum sama dalam buai tue.. sabo jela...

anak saya yang no tiga tue persoal kenapa saya panggil adik dia anak saya, saya gelak je kadang-kadang letih nak melayan mulut diorang yang macam-macam tue..

6 comments:

Iffah Afeefah said...

nanti la ade anak sndiri

br la achik panggil korg ank buah

hahaha

ckpla cmtu kak

Iffah Afeefah said...
This comment has been removed by the author.
Noraim said...

pening ni. anak sendri ke anak buah ni? hee.

ps. nice blog. saya suka :)

kay_are said...

siap panggil anak lagi.. dah tak sabar nak ade anak sendiri r tu.. =P so cepat2, jangan tunggu lame2

Ruzzezanie said...

mohon cepat kawin. aku tak sabar nk anak kau pgil aku mama. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bolat nyer afiq

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...