Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

20 May 2012

Monolog Hati Syakira Yaakub

Assalamualaikum semua

ada banyak persoalan yang berlegar dalam pala otak saya nie..

boleh tak, nak pakai purdah time walimah nanti semata tak nak kena mekap?

kalau kena mekap jugak mesti penat mak andam tue nak melayan saya yang tak nak dia alter kening, tak nak pakai bulu mata palsu, tak nak mekap tebal.

kalau ada sesi bergambar lepas akad saya tak nak suami saya cium dahi atau cium mana-mana bahagian kt muka saya nie nanti. ehh gambargrapher saya kata boleh cuma nanti ingatkan dia.. Alhamdulilah sayang gambargrapher saya ketat-ketat..hihihi.. awak semua yang datang nanti jangan minta pose macam tue tau saya nangis nanti!!!

lagi satu, boleh tak saya nak minta awak semua doa semoga urusan saya dan Pakcik Imam dipermudahkan? boleh? terima kasih, saya tau awak semua baik hati, semoga Allah melimpahkan kasih sayangNya buat awak semua ;)

let me introduce my Pakcik Imam,,,,

tadaaaaaaaaaaaaa


kena tipu!! werksssss :p hihihihi
maafkan tapi gambar nie ada sentimental value antara saya dan dia sebab tue saya kenalkan dia pada awak semua dengan gambar nie ;)

11 comments:

lieynanilaz said...

sejuk memandang pakcik imam..ahaks.

Iffah Afeefah said...

Kalo cmtu kak, buat ala arabic. Yang pakai shawl ttp muka. So bhgian mate je nmpak. Comel gitu

Kalod a nme mak andam, mcm2 kite suh die takkan ikut. Die je betul. Baik jgn upah mak anda

aDisH.sHidA said...

ok jugak mcm tu..kak pun dok bygkan kalau kak nak wat mcm tu jugak hehee

juicy X said...

INSYAALLAH...NAK BUAT BENDA BAIK NI ALLAH SENTIASA TLG KITA

Ruzzezanie said...

pehhh!! aku imagine walimah ko ala arabian kottt! :)

fRaMe+LenSeS said...

No alter2 kning k. HAROMMMM

shida anwar said...

akak dulu mak make up sendiri..mak tau akak x nak tebal2..xnak cukur2..Alhamdulillah...

*gambar pakcik imam tu hmm..pakcik x dak nama kan?*

Semoga dipermudahkan segala urusan ye dik..amin

kay_are said...

laa.. bercinta ngan kartun rupe nye.. kesian ko.. takde manusia betul ke yang leh dicintai? =P semoga sume urusan berjalan lancar ye ^^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jgn lupa kenalkan dia kat akak dan jgn lupa ajak ke majlis nnt ye dik

Cik Z@i Pen@nG said...

pon nk buat cmtu gak la nti...nk yg simple2 ja

kiera'sakura said...

lieyna : hihihihi :p

Iffah : yeke.. tp akak mana reti nk mekap sndiri.. huhuhu

Kak Shida : ok kak jom byang sesama..hihi

Jusiza : Amin2 mudah2an

Ruzz : aishh jgn imagine lebih sgt :p

Nadzri : mmg xnk pn :)

Kak Shida : yela tue kowt..ihihi

Kay : chaitt aku tembak ko nt :p

Kak Miza : hihihi msti xlpe nya kak ;)

Cik Zai : kan cik zai...

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...