Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 May 2012

Murabbi Cinta #7 : UAI

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Allahuakbar!! sebak dan terharu hati saya tengok gambar kat atas nie. saya dapat gambar nie dari official pesbuk Ustaz Azhar Idrus. lagi gambar kat sini..

salah seorang pendakwah yang saya hormati. setiap jawapan dia tak meleret dan senang untuk anak muda macam saya dan yang lain faham. cara dia mendekati pun tersangat lah menyentuh hati. kalau dia antara calon pemimpin negara, saya tak segan silu pangkah nama dia. 


kalau ada yang tanya best ke buku dia nie, jawapan saya "beli lah, tak sia-sia pelaburan yang awak laburkan tue" 

*maaf bukan entry politik, cuma saya mengangumi dakwah yang dia sampaikan. semoga tiap jalannya diberkhati Ilahi dan dipermudahkan.. Amin 
 

2 comments:

Iffah Afeefah said...

ade depan mata

masih membelek2 buku

kay_are said...

sebab aku tak bape amek tau pasal uai ni, taktau nak kmen ape.. @.@

macam politik pun ye gak.. tapi.. ntah

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...