Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

07 May 2012

Mereka

Assalamualaikum dan salam sejahtera

minggu nie insyaAllah balik kampung, meraikan majlis pertunangan benyah(abg saya). bila selak-selak kalendar, eh minggu nie jatuh hari ibu lah, Alhamdulilah kena pada masanya.. memandangkan pagi sabtu nanti papa plan nak buat kenduri kesyukuran untuk benyah saya, makanya saya macam punya satu agenda sendiri. mungkin plan sendiri tanpa berbincang dengan along dan kakak. diorang pun kan Ibu, makanya saya yang belum bergelar ibu tetiba eksaited nak meraikan mereka. hihi.. *dengan harapan kakak dan abg lang tak skodeng belog saya* =.=" ada juga sesuatu yang saya rancangkan untuk kedua-dua mama saya. semoga Allah permudahkan keinginan saya. Amin.

saya eksaited mungkin nak meraikan pertunangan benyah. mungkin sebab dia satu-satunya abang yang saya ada. tapi apa yang pasti walau saya dan dia sudah berkahwin nanti saya tetap akan cari masa "bergaduh" dengan dia. tarik rambut dia bila kalah menghampiri saya. berlari menyorok dibelakang mama dan papa bila dia mula membalas serangan, sepak kaki dia bila dia tarik telinga saya, lepas tue mintak maaf balik sebab dia kan abang.. hihihi.. ye!! itulah adalah kenangan antara saya dan dia bila kami masing-masing dah meningkat dewasa,dia yang berumur 34 tahun dan saya yang berusia 24 tahun!! masa kecik kami tak ada masa bersama. akan ada lagi ke masa-masa tue antara saya dan dia? saya berdoa moga akan ada masa tue nanti. Amin   

4 comments:

Iffah Afeefah said...

jauh beza

tp adik kwen dlu lalala

CikUna said...

hehe.. biasala tu.. air dicincang takkan putus kan.. Una pun suka cari gaduh kecik2 dulu bila besar dah rapat.. lalala

kiera'sakura said...

Iffah : hahahaha :p

Una : kecik2 dlu xsempat nk gduh..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Beza umur sgt jauh.. Mesti kiera dimanjakan dia kan

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...