Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

24 May 2012

Monolog Syakira Yaakub #2

Assalamualaikum dan salam sejahtera

tersepit dipertengahan jalan. yang kanan jalan menuju kebahagiaan, yang kiri jalan menuju kegembiraan. ye saya tersepit antara dua. yang kanan saya sayang, yang kiri pun saya sayang. tapi bila kanan dan kiri mula bergerak menjauhi, saya yang tersepit nk kena pilih siapa.  saya tak suka memilih sebab saya tamak nak keduanya sekali.

akhirnya saya cuma boleh diam dan tengok je. saya tak mahu jadi lalang. tak mahu jadi tepung talam(talam dua muka). tak mahu disalah fahamkan andai pape buruk jadi nanti. moga saya tidak disalah erti.. moga ada kejernihan antara mereka juga nanti, moga Allah perkenankan doa saya.. Amin....

Alhamdulilah saya dah dapat rumah baru. terima kasih pada yang sudi membantu dan mendoakan untuk saya dan kawan-kawan. moga yang baru nie lebih baik dari dulu. Amin. terima kasih ye awak semua :)

5 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

saya paling tak suka membuat pilihan. jadinya saya akan berdiam diri dan ikut apa yang bakal jadi dekat saya.. hehe

Iffah Afeefah said...

Xske jugak

akhirnye kita xmmilih kn

xpela kak. Maybe tu y tbaik utk dedua

Noraim said...

laaa ingatkan apa la mula2 baca tu. hihi.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

gembira adik dpt rumah baru

kay_are said...

jadi cite nye dah dapat umah baru r? bagus r camtu.. harap takde pape prob lagi pasni ^^

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...