Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 May 2012

Kita dah sama level lah!

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Alhamdulilah selesai sudah majlis pertunangan abang saya sabtu lepas. agak bizi menguruskan segala preparation dia.. dari hantaran sampai la mengemas pinggan mangkuk masuk lemari mama.. adehh letihnya..


antara hantaran  yang pihak kami hantar, ada 15 semuanya.. opss coklat tengah tue je bukan hasil kerja saya.. yang tue Abang Lang dan Kakak yang buat. buah asam pulak mak mentua kakak yang buatkan. Alhamdulilah murah rezeki Benyah saya, ramai jugak sedara mara dan jiran yang nak sponser itu ini. tema merah nie mama saya yang pilih, dari kenduri Along, Kakak dan saya mama suruh guna tema merah fevret dia tapi kami takmo akhirnya Benyah juga yang tak banyak cerita. "poi(panggilan dia) tak kisah, mama buat la cam mana pun).. tapi saya pulak yang bebai kena ngadap warna merah sepanjang buat hantaran nie.. sabo jela..


yang nie pulak sebahagian hantaran dari pihak perempuan, ada 17 semuanya. dengan tema warna biru, ohh baru la saya tau saya tak berapa berkenan warna biru rupanya padan la perasaan saya hambar jer tengok hantaran nie.. *banyak kire kan saya nie* hihihi :p

  
Alhamdulilah semuanya selesai. kata papa dekat sedara mara jiran tetangga beberapa bulan akan datang ada kenduri lagi, taun depan pun kenduri lagi. insyaAllah moga segalanya dipermudahkan Ilahi, Amin

Pakcik Imam suruh saya sampaikan salam dan tahniah pada Benyah, "sekarang kita dah sama level" pesan dia pada Benyah saya.. ada ada jela dia nie.. hihi

banyak entry yang tertangguh. empat hari dekat kampung empat hari la xde connection internet, sangat lah bebai rasanya =.='

empat hari dan beberapa minit berkasih sayang bersama keluarga, syukur Alhamdulilah dengan kasih sayang yang Allah pinjamkan buat saya didunia nie.. 

walau saya tak dapat join diorang tue jenjalan jumaat lepas tapi sekurangnya hati saya terubat dapat tengok senyuman keluarga saya terutama anak-anak saya.. :)

11 comments:

Unknown said...

tahniah...kita pun sama level gak kan.. ;P (nak jugak)

aDisH.sHidA said...

merah itu menawan ok....hehehe


tahniah untuk benyah kamu

juicy X said...

awat gambaq kecik sgt!!!! grrrr

Zai Zamree said...

suka merah sgt2...likeeeeeee

Unknown said...

merah lawa la grrrr

oh ye

BANYAK GILA HANTARANNYA!

terkejut iffah bace

pengsan*

fRaMe+LenSeS said...

tedia byknya. dasat toi. saya nk 50. :P

tupperware_merah said...

ehemmmm!

merah tu ohsem tahu. apa bebei bebei??? blsh kng.kuikui..

tahniah kat benyah. beberapa bulan lg akn ada majlis lg kan? ok, let me know the date ok. :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hantaran mmg banyak2 ka?? bestnya haha

kay_are said...

kalau sume nak pink, wat sendiri r kak.. belah pompuan.. banyak komen lak =P aku lambat lagi nak same level.. ntah bile.. huu

Lydia Miza said...

cantik

irfan mustaqim said...

saya pon nk bertunang gak nanti..hehe..kak ya jgn lupe dtg okey.. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...