Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

19 May 2012

Mereka berforum dalam ruangan komen

Assalamualaikum dan salam sejahtera


hamboi kemain sampai diorang buat forum dekat entry saya pasal cemburu tue. hihihi.. terima kasih la sayang sayang saya pasal sudi baca dan sedikit sebanyak buat sesi usrah dekat situ. saya hargai dan terharu sangat ;)

apa yang diorang komen tue? erm rasa macam terfikir nak panjangkan dekat entry yang nie. Kakak berlari dalam tido pun ada buat entry pasal komen dia tue. baca kat sini.


itu komen dari Ruzz.. betul la tue buat pe nk penat fikir itu ini, penat jeles sana sini. baik kita duduk diam-diam muhasabah diri apa yang kurang didepan Allah, insyaAllah bila kita jadi terbaik untuk Dia, Dia akan beri ganti yang terbaik dan sama padan untuk kita dalam segala hal.. insyaAllah yakin padaNya ;)


pencinta sakura nie la pemula sesi forum dalam komen saya tue.. marah dia!!! hihihi xde la memain jer.. saya setuju apa yang kak sunah kata tue. kita kena bebaskan dia, dia pun ada life dia sendiri macam kita jugak. setuju tak kalau saya kata yang kalau kita terlalu mengongkong nanti akhirnya sampai satu masa dia akan memberontak. nak faham lebih mudah. main layang-layang biarkan dia terbang bebas tapi dalam masa yang sama kita pegang tali dia. kalau dia dah terlampau terbang tinggi kita tarik pelan-pelan tali tue kawal keadaan ;)


dia kata Pakcik Imam saya macam pompuan? hahahahahaha... memacam la kakak sakura nie ada jer menda dia nak buat saya gelak. sebab tue saya sayang dia ;)


jangan la pelik.. diorang nie memang kenal dengan Pakcik Imam tue. kan saya ada kata "ada jugak dari sahabat dia tue yang dah rapat dengan saya" mereka nie lah antara yang saya maksudkan. cool ye Iffah? kalau ada kelam kelibut tue selalunya kami sorok bawah pasu jer tak bagi orang nampak. tak kan menda kecik pun nak heboh satu FB.. kalau ada rasa something cepat-cepat muhasabah diri tengok kat mana ada silap. sebab kita kan manusia tak lari dari buat salah cuma yang jadi salah kuasa dua kalau kita ulang kesalahan yang sama ;)

  
pinjam la Kak Shida.. kalau nak buli dia pun saya benarkan.. hihihihi :p
bukanlah saya nak kata saya bagus, saya banyak sangat kekurangan cuma sama-sama la kita perbaiki apa yang kurang, perelokkan apa yang suram.
cemburu tue berpadalah, jangan nak cemburu tak bertempat penat orang nak melayan ;)

6 comments:

Iffah Afeefah said...

Haha usrah maya pon bole

Iffh de buat entry stlah dipaksa sunah y konon sopan tapi grg haha

ditaktor sunah

nme br die

oh ye, cemburu ni byk sbb. Bukn xcmburu xsyg

Nk cemburu jugakla cmni. Cmburu ngn org nk kwen da haha:-P

Sunah Sakura said...

wow! menarik analogi layang-layang tu~ hehehe...beliaulah layang2 saya...#eh!

erm...lagi satu, kawan2 yang lelaki selalu cakap camni...lelaki ni, kalo dia seorang yang setia, walopun dia beramah mesra dengan ramai kawan2 pompuan dia bagai nak rak, dalam hati dia tetap adalah orang yang paling dia sayang...

jadi, jangan la risau...

Noraim said...

komen2 yg kak sunah dan yg lain2 tu sgt bernas.

at least kalau yg baca tu ade sifar mudah cenburu dia blh sedar.

kalau cemburu sgt org pun blh menyampah. huhu.

shida anwar said...

Buli?oh lama dah buat..haha

Ruzzezanie said...

woww, siap ada entri gitu..

erm, tapi betul lah apa yg dikatakan semua tu. cemburu tu perlu tapi simpan kat dalam je. kalau lelaki tu ikhlas sygkn kita, dia akn tahu hargai perasaan kita. biarkn je bebas tnda percaya. lelaki lebih sukakn psgn yg mempercayai dr mencemburui. :)

kay_are said...

forum takpe lagi.. ni kadang2 aku tengok siap leh perang lagi dalam kotak komen.. padahal masing2 tak kenal pun diri masing2.. huu

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...