Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

17 October 2012

Satu Perjalanan #25 versi Walimatul Urus

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulilah semalam dah mula edarkan kad jemputan ke opismate. mama pun rupanya start semalam memanggil orang-orang kampung. wahhhh dah mula tekanan nak fikir itu ini. sediakan itu ini. Alhamdulilah kesayangan-kesayangan semua sudi membantu. syukur sangat.

makanya disini saya dengan lafaz bismilahirahmanirahim dengan lapang dadanya menjemput awak semua ke walimah saya di Ipoh, Perak pada 11 November 2012 bagi sesiapa yang memerlukan kad boleh la pm atau tinggalkan alamat awak kat emel saya; syakira.yaakub@gmail.com nanti saya pos kan ke awak semua ye. tujuan entry nie wujud awal cumanya mudah untuk saya pos kad ke awak semua yang memerlukannya. sebab macam awal sangat je nak update entry kat sini huuuuu

kad saya tak letak kat sini atas tujuan menjaga keselamatan mama dan papa tersayang kat kampung. yela zaman sekarang nie kita tatau siapa kawan dan siapa lawan. walaupun saya nie bukan sesiapa tak femes pun tapi rasanya melindungi yang tersayang adalah tanggungjawab saya. jangan sewenangnya letak alamat awak kat jaringan sosial, jangan ambik risiko dengan ingat takde sape kenal awak makanya risiko bahaya tue rendah. jangan begitu sebaliknya fikirkan dulu keselamatan awak dan tersayang untuk pape tindakan yang bakal awak buat. 



jemput datang ye semua. dan doakan kami, terima kasih ;) seyes sangat terharu bila ada kawan-kawan yang sanggup apply cuti dan berkampung untuk walimah saya nanti. terharu sangat terima kasih pada awak. awak tau awak yang saya maksudkan kan? ;)

#semalam tak boleh bw tenet prob huuuu maafkan saya #Nanges rini saya lari lelaju gi bw balik ye ;)

15 comments:

cHeRyNa PiReS said...

Tahniah! Waahh..macam tuannya juga berbunga sakura!!! cayaklah :)

Mrs. Abi said...

semoga berbahagia kiera :)

Iffah Afeefah said...

erm tula bahaye letak alamat

sy bukan y awk maksudkan kan? hurmmm

hainom OKje said...

SEronoknya Kiera.... macam OKje pulak yang nak kawen...he..he... ni mesti meroyan Sue Pelik...he...he Tapi memang betul Kiera....dah dekat nak kawen macam SYOK gitukan......nak meniti hari bahagia dengan orang tersayang...

Kalau dekat teringin jugak OKje nak menziarahi sahabat alam maya ni... tapi apakan daya... nun jauh di Ipoh... Apa pun terima kasih kerana menjemput dan OKje ucapkan Selamat Pengantin Baru semoga kekal hingga ke Syurga!!! Aminnn...

aDisH.sHidA said...

nak kad nak kad..xmau pos..sila anta by hand ke umah...hehe

Kesuma Angsana said...

tahniah moga dipermudahkan semua ye!

Irna ahmad said...

Tahniah kak! Semoga berbahagia :)

Irna ahmad said...

cancelkan pasword? Means, word verification eh? Okkay, dah :)

aku HaniAsyira said...

tahniah awak.. hmm,, 11hb tu dah ada kawan yg kawen dan tempat yg berlainan pulak..

Jna marcello said...

awakk sorry terlambat nk wish....apa pun taniah..semoga kekal ke anak cucu ;))

TiranaAduka said...

salam.
Tgok entry melekat dulu kt sini

kay_are said...

tahniah even dah bape kali aku ucap tahniah aku pun tak ingat.. =P ko cakap kat ipoh kan senang, ni gune term2 susah faham.. sabar je r.. =__=

Shasha Yacob said...

Tahniah akak, kalau ada goadaan syatain sekalipun, masjid akak tetap akan terbina kalau daha kehendaknya :) sya xdapat pi, sya masi budak. hiih T_T

Sue PeLik said...

saya mau kawen jugak! huhuhuhu. btw cograt erkkk huhuhu.

Noraim said...

sy tunggu kad dari akak. heee.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...