Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

04 March 2014

Main Langsir

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Fateh Uwais nie memang suka tengok langsir bergerak. bukan je langsir. kalendar kalau kena tiup angin, kipas yang baru nak berpusing atau baru tutup. ape jela pun kalau bergerak dia suka tengok hatta sawang sekalipun :p sampai gelak sensorang dia kekadang tue. 

elok pulak langsir kat bilik kami rumah mama papa tepi katil. tingkap bilik rendah langsir pun rendah la. dapat la dia main kat situ. ralit duk main dalam tue. ummi abi nyembang pun dia tak heran. selalu kalau kami berdua sembang dia yang paling sibuk sekali.


sedar-sedar je dah bergulung dalam langsir. hahahahaha ntah macam mana jadi macam tue kami pun tatau. gelak je dengan perangai dia sorang nie. habis hati letewww dapat main langsir dia tue. sabar jela. cuaca panas sekarang nie abi bogelkan anak teruna tersayang dia tue.

6 comments:

inche hlovate said...

sekrg cuaca memg panas tapi alhamdulillah kl dah mula hujan.. Uwaiss jgn selalu sgt main kat langsir tu..

MR & MRS MAKMUM said...

mesti raya nnti ummi senang keje.....uwais blh tolong pasang langsir ~

Kesuma Angsana said...

hehehe seronok nampaknyer dier yer !

Fiza Rahman said...

Comelnya ☺

Sya Mimie said...

budak bijak.. hehe.. apa je yang ada kat sekeliling dia, dia dok melayan ye.. :)

mama aryan said...

bolatnyer si fateh uwais nih

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...