Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

03 March 2014

Fateh Uwais 6 Bulan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

ENAM

Alhamdulilah 6 bulan dah baby Fateh Uwais ummi abi nie. makin manis senyuman tue. makin bertambah manis bila ummi dah mula suap makanan ke mulut dia. kemain pandai makan tue siap lidah kuar lelaju lagi bila nampak sudu tue dah nak sampai ke mulut. hihihi nanti saya share makanan ape yang pertama kali masuk ke mulut dia secara eksklusif.

dah 6 bulan nie makin ligat berpusing memandangkan skill pusing 360 darjah dah lama dia dapat. sekejap je dah nampak dia datang dekat. merangkak menjulur belum lagi. sedang kuat berusaha nampaknya. tapi badan dah angkat tinggi macam nak merangkak. paling nampak dia gigih berusaha nak bangun duduk. duduk??? ye dia sangat gigih nak duduk sendiri macam dah besar sangat je =.=

sekarang dah pandai dengki. dengki bila ummi dekat dengan abi. dengki ummi dukung abang danial. dengki opah dengan angah dukung abang danial. seronok tengok gelagat dia balik kampung baru nie. abang Danial dengki dengan dia. dia pun dengki dengan abang danial. hihihi memacam anak-anak nie.


botol pun reti pegang sendiri. masa dia 4 bulan dah mula reti sebenarnya. abi dia la ajar pegang botol sendiri tue. anak pun pasrah jela pegang sendiri tapi kadang tak leh harap jugak, takut susu atau air masak tue masuk ke idung tak pasal je nanti. 

11 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

aippp....apa dengki2 dgn ummi nie yayang ~

aTieYusof Family said...

Tak sedar dah 6 bulan Fateh Uwais..wah! bijak nya..pegang botol pun dah pandai...

juicy X said...

Amboi gmbaq ats tu

:: Mrs.Eady :: said...

aloh aloh aloh...dah kenapa comel sgt senyuman tu?geram auntie tau! :)

Z@i Z@mR33 said...

Cepat je kn?
Hihihi...k.zai pon x sabar nk tggu Aqil 6 bln.x sabar nk bg mkn sbb mleleh2 air liur bl tgk kita mkn

neesa_jun said...

masyaAllah..cerianya uwais!...ahahaha..babam lagi...rasa nk cubet2!

Fiza Rahman said...

Fatih uwais...apsal comel sangat ni. Melting lah tgk gambar 1st ru ☺☺

Sya Mimie said...

kejap je dah 6bulan kan.. :)

mama aryan said...

kejap je dah 6bulan..lebih kurang dgn anak akak je,anak akak pun dah 6bln lebih sikit dr uwais

mama aryan said...

kejap je dah 6bulan..lebih kurang dgn anak akak je,anak akak pun dah 6bln lebih sikit dr uwais

Sue PeLik said...

huhuhu comey! tak sabo nak tgu sofea pulak 6 bulan hihihi

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...